Search
Close this search box.

שוטרי מחוז ירושלים הגיעו לשערי צדק ושימחו את הילדים המאושפזים בו

שוטרי מחוז ירושלים מצאו לעצמם מעט זמן פנוי בין משימותיהם הרבות לשמירת ביטחון הציבור, והגיעו אתמול לשמח את הילדים עם משלוחי מנות

"משנכנס אדר, מרבין בשמחה", כך גם שוטרי מחוז ירושלים שנכנסו אף הם אל בית חולים שערי צדק בבירה ושימחו את ליבם של החולים, מבוגרים וילדים, כמצוות החג- שמחה רבה וכמובן איך לא… משלוחי מנות.

אתמול, כשהם "חמושים" במשלוחי מנות, התייצבו שוטרי מערך החקירות והמודיעין של תחנת לב הבירה מרחב ציון ושוטרי יחידת המקומות הקדושים מרחב דוד של מחוז ירושלים בבית החולים שע"צ בעיר וחילקו לילדים המאושפזים משלוחי מנות והפתעות משמחות, שרו עמם את שירי החג והאמיצים ביניהם אף רקדו עם השוטרים והשוטרות.

בין משלוח אחד למשנהו, העלו השוטרים חיוך רחב על פניהם של החולים במחלקות השונות, בדגש למחלקות הילדים, והביאו לחדרם את אווירת החג, ככל הניתן.

צילום: דוברות משטרת ישראל

אחד ממובילי פעילות קהילתית זאת לחג, הינו קצין חקירות תחנת לב הבירה מפקח יוסי רגב, שסיפר בהתרגשות: "משטרת מחוז ירושלים בראשות מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, שמה לה ליעד את הידוק הקשר עם הקהילה תוך שיח ומתן קשב בדגש לאוכלוסיות מוחלשות באשר הן, כחלק משגרת עבודת יחידות המחוז לאורך השנה ובמועדים בפרט.

בין עשרות רבות של משלוחי מנות שחולקו אמש, מתיקותם הרבה של הילדים גברה על כל חולי עמו הם מתמודדים בימים אלו בו בעת שכלל עם ישראל יחגוג את פורים בתחפושות ובשמחה רבה. כל חיוך של ילד או בוגר שהצלחנו להעלות על פניו, שווה עבורנו השוטרים עולם ומלואו".

צילום: דוברות משטרת ישראל

תקפצו לבקר? חיימיקו, מלך הפריקסה של ישראל נוחת בשוק מחנה יהודה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן