חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו הטבות יש בכרטיסי האשראי השונים?

אילו הטבות יש בכרטיסי האשראי השונים?

לא משנה איזה כרטיס אשראי אתם מחזיקים, יכול להיות שמגיעות לכם הטבות שונות. כמו כן, כל חברות האשראי מציעות לכם הטבות רק אם תחזיקו בכרטיס שלהן, או תהיו חלק ממועדון הלקוחות. חברי לקוחות ויזה ומאסטרקארד זוכים מידי חודש בהטבות, הנחות ומבצעים על מגוון רחב של מוצרים.

 

מהן ההטבות שיש בכרטיסי אשראי?

יש סוגים שונים של הטבות אשר מגיעות לכם. הטבות אלו יכולות להיות במעמד הרכישה או באמצעות צבירת נקודות בכל רכישה. כמו כן, כל חברת אשראי תציע לכם דרך האתר מגוון רחב של קופונים, שוברים והנחות. את כל ההטבות ניתן למצוא דרך אתר הבית של חברת האשראי או בחוברת ההטבות המצורפת לכרטיס האשראי. רוב החברות יציעו לכם מגוון רחב של אפשרויות רכישה, תוכלו אפילו לרכוש אונליין מאתרי מסחר בינלאומיים ולקבל אחוזי הנחה בהתאם לרכישות שלכם. בכל חודש מתחדשות ההטבות, לכן חשוב לבדוק מהן ההטבות החודשיות ומה התוקף שלהן. כמו כן, לאחר צבירה של מספיק נקודות צבירה תוכלו לרכוש דברים שווים ביותר, בין היתר גם חופשות, ביגוד ומוצרים לבית.

 

למי זה מתאים?

כל אחד יכול להחזיק בכרטיס אשראי של ויזה או מאסטרקארד, למעשה אתם אפילו יכולים להחזיק בשני הכרטיסים. יש מגוון רחב של סוגי כרטיסים, לכל כרטיס יש את היתרונות שלו. בדרך כלל, עבור לקוחות חדשים אתם תוכלו גם לקבל פטור מדי תשלום עבור הכרטיס בשנה הראשונה, זאת אומרת שאתם מקבלים נטו הטבות ללא תשלום נוסף. כולנו משתמשים ברכישות אונליין עם כרטיסי אשראי, גם רכישות פרונטליות. אז אם אתם כבר קונים דברים לבית, למה שלא תרוויחו מזה נקודות? כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הכרטיס עם ההטבות המשתלמות ביותר. איך תעשו את זה? פשוט תחפשו איזה כרטיס מעניק לכם הטבות שהכי מתאימות לכם. לדוגמא, יש כרטיסי אשראי עם הטבות רבות לתחומי הביגוד או לקניות אונליין, בחרו בכרטיס המשתלם ביותר עבורכם.

 

האם זה משתלם לחברות האשראי?

דבר ראשון, זה לא מתפקידכם לדאוג לחברת האשראי, התפקיד שלכם הוא רק להנות מההטבות. אבל כמובן, חברות כרטיסי אשראי לא מביאות מתנות חינם. בסופו של דבר, ככל שיש לחברת האשראי יותר לקוחות ככה היא למעשה מרוויחה יותר. יש כרטיסים עליהם אנחנו נשלם תשלום חודשי עבור האחזקה בהם. כמו כן, חברות האשראי מרוויחות עמלה על כל רכישה באמצעות כרטיסי אשראי, שזה גם לא נוגע אליכם. בכל אופן, בין החברות יש תחרות, וזה טוב לכם. ככל שהתחרות גדולה יותר ככה אתם תוכלו להרוויח יותר הטבות ומבצעים. תוכלו למצוא את הכרטיס המשתלם ביותר דרך אתר השוואות או תוך כדי בירור קצת בכל אתר בית של חברת כרטיסי אשראי, כל המידע מפורט שם.

צילום: depositphotos

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן