חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלימות כלפי הצוות הרפואי: 4 צעירים את, בני משפחה של נפטר, נעצרו

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה ארבעה חשודים בתקיפת שוטרים, התפרעות והפרת הסדר בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.

כוחות משטרה הוזעקו הלילה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, בעקבות דיווח על אלימות והפרת הסדר בביה"ח הדסה הר הצופים בירושלים ע״י בני משפחה וקרובים של אדם שמותו נקבע בבית החולים.

כוח משטרה של תחנת שלם במחוז ירושלים הגיע בתוך זמן קצר מאוד למקום, והותקף באלימות ע״י בני משפחה וקרובים של המנוח, שהפרו את הסדר במקום, נהגו באלימות וגרמו נזק לדלתות בית החולים.

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

כוחות משטרה נוספים של מחוז ירושלים הוזעקו לבית החולים, והשוטרים נאלצו להשתמש בכוח נגד המעורבים ולהרחיקם מהמקום.

שוטרי מחוז ירושלים עצרו ארבע חשודים בחשד לתקיפה, אלימות והפרת הסדר, בני משפחה וקרובים של המנוח, תושבי מזרח ירושלים, והם הועברו לחקירה בתחנת שלם במחוז ירושלים.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה אלימות והפרת סדר במוסדות רפואיים ובכלל. נמשיך לפעול בנחישות נגד אלימות ובריונות מכל סוג שהן עד למיצוי הדין עם העבריינים".

*המרכז הרפואי הדסה:*
לאור התפרעות אלימה שהתרחשה הלילה בבית החולים הדסה הר הצופים, צוות מחלקת הבטחון שהחל לטפל באירוע זימן מיידית את משטרת ישראל אשר הגיעה במהירות, השתלטה על הפורעים והשיבה את הסדר על כנו.

*יודגש כי שכיחותם של ארועים מסוג זה הצטמצמה מאז נקיטת מספר פעולות של הנהלת המרכז הרפואי בשנה האחרונה, לרבות הצבת עמדות שיטור קבועות בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל.*
*יוזמה זו אשר הוביל מנכ״ל הדסה, פרופ׳ יורם וייס, תרמה בהחלט להפחתת אירועי אלימות ולהשגת תחושת בטחון.*

הנהלת הדסה מגנה בכל תוקף אירועים מסוג זה אשר לא רק מפרים את הסדר ומסכנים את הנוכחים, אלא אף מפריעים לעבודת הצוותים הרפואיים בשטח.
אנו מודים למשטרת ישראל ומצפים כי רשויות החוק ימצו את חייהדין עם הפורעים:.

חצה את הקווים: סוכן סמוי הפליל עשרות סוחרי סמים ונשק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן