חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארגון OU ועיריית ירושלים בחוברת מיוחדת לעולים חדשים: "מאות משפחות יוכלו לשמוח בשמחת החג ולהנות למרות המרחק הגדול"

ארגון OU ישראל בשיתוף עיריית ירושלים ומחלקת קליטה ועלייה בעיר הוציאו חוברת מיוחדת לעידוד העולים החדשים בעיר לקראת חג הפסח שנותרו לבד ללא משפחה לחגוג איתה.

גם השנה, למרות ההקלות הרבות, אנשים רבים יחגגו לבדם את חג הפסח. לכן לקראת החג הוציאו בOU ישראל חוברת עידוד מיוחדת בשיתוף עם עיריית ירושלים ומחלקת הקליטה והעלייה בעיר. בחוברת, שהופצה לעולים החדשים בעיר, ישנים סיפורים, מתכונים דברי תורה וחיזוקים שונים בשפה האנגלית לקראת ליל הסדר.

בארגון OU ישראל מסבירים כי היוזמה נולדה לאחר שהתברר להם כי גם השנה ישנם משפחות רבות שלא יוכלו לארח או להתארח אצל המשפחות שלהם בחו"ל ולכן גם השנה הם ייאלצו לחגוג את ליל הסדר באווירה מצומצמת.

מדובר במשפחות של עולים חדשים שהארגון נמצא איתם בקשר ישיר לאורך כל השנה, מבקר אותם ודואג להם. החוברת באה על מנת לתת מענה נוסף על הנעשה לאורך שאר השנה, בכדי לעזור נגד בדידות זו ולאפשר להם להביא רעיונות מקוריים כיצד לחגוג את החג.

מנכ"ל OU ישראל הרב אבי ברמן: "אני רוצה להודות לעיריית ירושלים ולראש העיר שהבינו את המצוקה של העולים החדשים ועזרו לנו להוציא את החוברות הנפלאות האלו.

בזכות זה מאות משפחות יוכלו לשמוח בשמחת החג ולהנות למרות המרחק הגדול שיש בינם לבין משפחותיהם. תודה גם לאנשי הצוות שלנו על חוברת מאירת פנים ועל היוזמה היפה".

צילום: דוברות OU ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן