חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריה קינג בתגובה לאריה עמית: "אדם גס רוח וחסר גבולות"

סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים בעיר אריה קינג מגיב בחריפות לדבריו של ראש מחוז ירושלים ניצב בדימוס אריה עמית: "השר בן גביר זוכה להערכה ותשבוחות חסרי תקדים מצד הקצינים והשוטרים. זאת בניגוד גמור לכישלונו החרוץ של עמית כמפקד מחוז ירושלים".

סגן ראש העיר ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים אריה קינג בה הוא משמש כנציג עוצמה יהודית ברשימה בתגובה לדברי מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב בדימוס אריה עמית, שכינה בדבריו את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כ'תומך טרור'.

בדבריו מציין קינג כי "דברי הברכה והתשבוחות שאני שומע משוטרי וקציני מחוז ירושלים, על הגיבוי והרוח הגבית שהם מקבלים מלשכת השר לבטחון לאומי, הם דברים שלא זכורים לי, למעט בתקופת השר גלעד ארדן. זאת בניגוד לאריה עמית שכשל כישלון נחרץ במהלך שנותיו כמפקד מחוז ירושלים.

אריה קינג📸 באדיבות סיעת מאוחדים עם אריה קינג

השנאה מקלקלת את השורה, את ההיגיון והשכל הישר אם עדיין נשאר לניצב עמית קורט מזה. באופן לא מפתיע אריה עמית משתמש במשטמת מלים מכוערת, שלפני הכל מעידה על אישיותו הקטנה, איש שמאל מובהק, דברי הבלע כנגד השר בן גביר מהווים המשך ישיר למסכת ההשתלחויות חסרות הרסן כנגד הציבור המסורתי, הימני והדתי.

ידועה וזכורה אמירתו הידועה לשמצה, כשבשעה שאישתו של עמית קיבלה תרומת כליה ממתיישבת דתייה הוא נשמע אומר 'מי האידיוט שתורם כליה לאדם זר', וכשנשאל אם כן מדוע הוא עצמו אינו תורם לרעייתו, השיב: 'שהדתיים יתרמו'.

אדם גס רוח, חסר גבולות ומעצורים מעז לתת ציונים לשר לביטחון לאומי שעובד 24/7 במסירות נפש עבור עם ישראל. כך נראית ציניות ושפלות מבית היוצר של מר עמית".

מזעזע: ילד בן שש הוטבע במעיין – התיק במשטרה נסגר תוך יומיים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן