חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באילו שירותים נדרש צלצול המתנה עסקי

אנשים שצריכים ליצור קשר טלפוני עם עסקים או נותני שירות מוצאים את עצמם לא אחת בהמתנה של מספר דקות עד למענה. מצד אחד – לעיתים זהו כורח המציאות והם מקבלים זאת בהבנה. עבור בעל העסק כמובן שהוא היה רוצה להקל ככל האפשר על הלקוחות שממתינים ולכן מוצע להם לבחון הטמעת צלצול המתנה עסקי עבור הלקוחות הממתינים. מה זה אומר? שבזמן שהלקוח ממתין על הקו למענה הוא שומע הקלטה שנערכה והוכנה בדיוק עבורו ומהווה כלי שיווקי עבור העסק עצמו – מוזיקה נעימה שקל יותר להאזין לה, הודעות אודות מוצרים או שירותים נוספים שהעסק מציע ללקוחות שלו וכמובן התייחסות מנומסת ומכובדת כלפי הלקוח שממתין. חשוב מאד שהלקוחות הממתינים יידעו ויבינו שהם חשובים ומהותיים וכנראה שיש סיבה לכך שהם מתבקשים להמתין. לקוחות נאמנים ימתינו ללא כל קושי אך הלקוחות המזדמנים הם אלה שחשוב לוודא שחשים בנוח בעת ההמתנה.

החשיבות של צלצול ההמתנה המותאם

עצם העובדה שיש צלצול המתנה שמותאם לבית העסק הספציפי, לשירות והמוצרים שלו וכמובן ללקוחות שלו – יש בה כדי להצביע על רצינות ומקצועיות. בעל העסק רוצה מאד שהלקוחות יידעו שהם חשובים לו וכל עוד הם לא איתו על הקו בשיחה ישירה – הוא ינסה לפחות לומר להם את זה בצורה מוקלטת. יתרון נוסף הוא ההקראה של שירותים או מוצרים נוספים, שכן יש לא מעט לקוחות שמאזינים בקשב מלא להודעה המוקלטת ועשויים לגלות שירות או מוצר נוסף של העסק שהם לא ידעו על קיומו ויהיה חשוב להם לדעת. מבחינת בעל העסק המנגינה העסקית יכולה לשמש אותו בשלל פלטפורמות נוספות כמו אתר האינטרנט שלו או קמפיינים שהוא יוציא דרך הרשתות החברתיות. כך המנגינה תמיד תזכיר את העסק שלו וכל הלקוחות שלו יידעו לזהות את השפה העסקית שהוא משתמש בה.

יתרונות של צלצול המתנה

חשוב מאד שכל עסק שיש איתו קשר טלפוני ימצא לנכון להשקיע את תשומת הלב והתקציב הדרוש ביצירת ג'ינגל מוזיקלי שמתאים אך ורק לעסק שלו. כך ללקוחות יהיה קל לזכור אותו ואת אופן ההתקשרות איתו, הם יהפכו לנאמנים יותר והקשר שלהם עם העסק יתחזק וכמובן שהם יכולים להתוודע בצורה כזאת לשירותים או מוצרים חדשים. עם הזמן הם כבר יידעו שגם אם הם ממתינים זה לבטח לא ייקח הרבה זמן ויהיה להם אמון שבאמת בעל העסק יעשה כל שביכולתו על מנת ליצור עבורם את דרך ההמתנה הכי קצרה ונוחה שאפשר. מהצד השני בעל העסק או מי מטעמו ירצו שהלקוחות ימתינו כמה שפחות ולא יבזבזו את הזמן שלהם בהמתנה ולכן תמיד יהיה במקביל תהליך של שימור הלקוחות ושיפור השירות שניתן להם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן