חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדרך לכתב אישום: הצהרת תובע נגד חשוד בהצתת מאהל החטופים בירושלים

בתום חקירה במחוז ירושלים הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בהצתת מאהל משפחות החטופים והנרצחים בקריית הממשלה בירושלים. מהחקירה במשטרה עולה כי החשוד ביצע את המעשה במכוון לאחר שראה ברשתות החברתיות שיש במקום שלטים שתוכנם עורר את זעמו. היום מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים בבימ״ש, ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום

ביום חמישי האחרון בשעות הלילה, התקבל במשטרה דיווח על שריפה שפרצה במאהל משפחות הנרצחים והחטופים, הממוקם בסמוך למשרד האוצר בקריית הממשלה בירושלים. כוחות משטרה וכב״ה הוזעקו למקום ובבירור ראשוני עלה שנגרם נזק לאוהל ללא נפגעים, והשריפה שפרצה כובתה ע״י אזרחים בתוך זמן קצר.

ממצאי חקירה ראשוניים של חוקרי תחנת מוריה במחוז ירושלים בסיוע חוקר דליקות של כב"ה, העלו חשד כי השריפה במקום נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת. בעקבות כך, החלו חוקרי תחנת מוריה באיסוף ממצאים ובפעולות חקירה נוספות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. לאחר חשיפת זהותו הוצא נגדו צו מעצר.

צילום: דוברות המשטרה

כבר ביום שלאחר המקרה, עצרו שוטרי מחוז ירושלים את החשוד בהצתה, גבר בן 59 תושב אזור קריית גת. החשוד נלקח לחקירה בתחנת מוריה ממנה עלה שהגיע אל אזור המאהל כשבאמתחתו תיק גב ומצית, ובאמצעותה הצית את האוהל.

לאחר שהסתובב בסמוך למאהל הלוך ושוב, הצית את האש, התרחק מהמקום, עלה לרכבו ונמלט.

חוקרי המשטרה ניסו לברר את המניע והרקע למעשה זה, והחשוד טען שביצע את המעשה כיוון שראה ברשתות החברתיות כי במקום ישנם שלטים בחזית האוהל שתכניהם עוררו את זעמו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ״ש בהתאם לצרכי החקירה, במהלכם גם נקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין. לאחר גיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד ע״י חוקרי תחנת תחנת מוריה במחוז ירושלים, היום הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים, עד לתאריך 17.12. בימים הקרובים צפוייה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן