חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים: חנות חדשה לחברת היהלומים X LAB DIAMONDS | כל הפרטים

רמי לוי וחגית שינובר

רשת X LAB DIAMONDS מתרחבת ותשיק השבוע חנות שלישית בירושלים בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, ובוחנת הקמת 5-6 סניפים במוסקבה ובלונדון.

בהקמת הרשת, המציעה תכשיטי יוקרה משובצים ביהלומי מעבדה, הושקעו עד כה למעלה מ-20 מיליון שקלים .

X LAB DIAMONDS היא הרשת הראשונה והיחידה בישראל המציעה יהלומים אקולוגים-ירוקים שיוצרו במעבדה ללא פגיעה בטבע ובאדם ומשובצים בתכשיטי זהב. מחירם יכול להגיע לכ 50% ממחירי יהלומי הכרייה.

רמי לוי וחגית שינובר
צילום: X LAB DIAMONDS

הרשת משיקה השבוע קולקציית תכשיטי חורף ייחודית, בכל סניפיה ובאתר.

חגית שינובר בעלים ומנכ"ל אמרה: "אנו גאים להרחיב את הרשת. הצלחתה של X LAB DIAMONDS היא הצלחה של בחירה ביופי , לצד שמירה על סביבה ירוקה. בארץ, כמו בעולם כבר מבינים שאין צורך לפגוע בסביבה על מנת ליהנות מיהלומים מושלמים במחירים אטרקטיביים.

אבי כץ מבעלי ומקימי הרשת: "הרשת מתרחבת ותפעל גם ברחבי העולם. אנו מתעתדים לפתוח, בחודשים הקרובים חנות ראשונה בחו"ל-בבוכרה שבאוזבקיסטן, ונמצאים במגעים מתקדמים לפתיחת 5-6 סניפים חדשים במוסקבה ובלונדון, במיקומים אטרקטיביים אותם אנו מאתרים, בימים אלה.

המגמה החזקה של מעבר למוצרים אקולוגים , מתחזקת מאוד בעולם ולא פוסחת על תחום היופי והאסתטיקה. נשים ממשיכות להנות מתכשיטי יוקרה, מבלי לפגוע בסביבה. אני בטוח שהמגמה רק תלך ותתחזק ".

X LAB DIAMONDS רשת חנויות יהלומי מעבדה הראשונה מסוגה בעולם, מתרחבת ומשיקה השבוע, את חנות השלישית של המותג בקניון מלחה ירושלים. החנות החדשה, עוצבה בהשראת הירוק שבטבע בהתאם לקונספט המאפיין את כל חנויות הרשת.

חנות הדגל הראשונה נפתחה ביוני 2020 בקניון עופר בפתח תקווה מאז פתחה הרשת חנות נוספת בנתניה בקניון עיר ימים וב18/11 פותחת חנות שלישית בירושלים בקניון מלחה.

בהקמת הרשת הושקעו למעלה מ-20 מיליון שקלים, ובראשה עומדת חגית שינובר – מנכ"ל ובעלים, יחד עם אבי כץ ושותפים אסטרטגים נוספים.

הרשת צפויה לפתוח בקרוב, סניפים נוספים בישראל ובהמשך מתוכננים להיפתח כ-5-6 סניפים במוסקבה ובלונדון במיקומים אטרקטיביים.

X LAB DIAMONDS מציעה מגוון תכשיטי זהב בעיצובים ייחודיים המשובצים כולם אך ורק ביהלומים אקולוגים-ירוקים המיוצרים במעבדה איכותיים ומעוצבים, שנוצרו מתוך מחויבות חברתית וסביבתית. המגמה העולמית של רכישת יהלומים, שהפקתם אינה פוגעת בסביבה, מובילה לעניין רב ושינוי מגמה ברכישת יהלומים בישראל.

חגית שינובר, מנכ"ל ובעלים X LAB DIAMONDS הוסיפה: "מובילות חברתיות בעולם כמו מייגן מרקל, פנלופה קרוז וליידי גאגא, מובילות בהצלחה קו ירוק של יופי ויוקרה וסוחפות אחריהן ציבור רחב של לקוחות הרוכשים אך ורק יהלומי מעבדה. אנו מזהים, כי מגמה זו מתחזקת וסוחפת אחריה נשים רבות שרוצות ליהנות מיהלום אמיתי במחיר מציאותי, גם בארץ.

הרשת משיקה השבוע את הקולקציה המיוחדת שלה לחורף X COLLECTION הקולקציה מתאפיינת בתכשיטים קלאסיים ומיוחדים שניתן לשלב כסט או גם בנפרד, בהם טבעות עם יהלומים מרשימים וגדולים עגילים צמודים וגם עגילים לאירועים. שרשראות מרשימות ומיוחדות ואף צמידי טניס במחירים מפתיעים.

יהלומים אקולוגים המיוצרים במעבדה הם שוק שצובר תאוצה בשלושת השנים האחרונות והינו בגידול מתמיד, כאשר השוק הגדול של יהלומי המעבדה נמצא בארה"ב (כ80% משוק יהלומי המעבדה) בזכות הערך של שמירת הסביבה עומד לעיני הצרכנים.

יהלומי המעבדה שינו את כללי המשחק בשוק היהלומים והפכו אותם לברי השגה תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת .X LAB DIAMONDS מציעה תכשיטים בעיצובים ייחודיים, בהשראת טובי המעצבים בעולם, המשובצים ביהלומים במגוון עצום של גדלים וצורות, אשר נוצרו במעבדות המתקדמות בעולם, מבלי לפגוע בסביבה.

יהלומי המעבדה מלוטשים על ידי מלטשי יהלומים מיומנים, בדיוק כמו יהלומי כרייה ומדורגים לפי אותם סטנדרטיים: משקל (Carat), צבע (Color), ניקיון (Clarity) וחיתוך (Cut) התקפים ליהלומי הכרייה.

יהלומי המעבדה של X LAB DIAMONDS מיוצרים בטכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה , אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה וזהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיסי והאופטי ליהלומי כרייה.

כריית יהלומים מבטן האדמה גורמת לזיהום אויר וסביבה, הרס יערות, פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים, ובנוסף, פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.

כל זאת, כאשר היצע יהלומי הכרייה העולמי מוגבל. החברות חוצבות מכרות ענק ומנצלות כוח אדם רב, יהלומי הכרייה עוברים שרשרת ארוכה ונסחרים לעיתים בלמעלה מחמש מדינות, ועוברים כחמישה עשר סוחרים, עד להגעתם לצרכן הסופי, עובדה זו מייקרת משמעותית את יהלום הכרייה המגיע לצרכן.

גם לכם נמאס שקבלנים משליכים פסולת ליד הבית? התפיסה של רמ"י אולי תעשה לזה סוף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן