חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גן אירועים או אולם אירועים מה מומלץ לאירוע שלכם?

גן אירועים או אולם אירועים מה מומלץ לאירוע שלכם?

זירת האירועים רוחשת הפתעות וריגושים בלי סוף ומגוון לוקיישנים בקונספטים מרתקים, ליצירת חגיגות בלתי שגרתיות ובלתי נשכחות.
ההיצע המסחרר מעמיד רבים בפני הדילמה הנצחית: באיזה סוג של קומפלקס לבחור לאירוע הבא: פתוח או סגור?
שני הסוגים הנפוצים ביותר הם אולם אירועים בעל חלל מקורה לצד גן אירועים, שמבוסס על מרחב פתוח וכדי לעזור לכם במה לבחור לחגיגה הבאה שלכם, יש לנו מספר שיקולים שכדאי לבדוק לפני שאתם מכריעים בסוגיה של הלוקיישן הנבחר.

לחגוג בהתאם לשינויי מזג האוויר
נתחיל בתנאי מזג האוויר, שמשחקים תפקיד מהותי ויכולים להשפיע על האווירה ועל ההנאה.
כאשר חם מאוד, ישיבה בחוץ עשויה להיות עסק לא נעים בכלל וכנ"ל אם גשום וסוער ולכן, גן אירועים שפתוח לחלוטין עשוי פחות להתאים במצבי אקלים אלה, אלא אם כן הוא מציע פתרונות קירוי וצינון אפקטיביים. לעומת זאת, אולם סגור יכול להתאים הן בעונה החמה והלחה כאשר הוא ממוזג והן בעונה הקרה והגשומה כאשר הוא מציע קורת גג.
שיקול נוסף ששווה נוגע לאווירה שתרצו בחגיגה שלכם. אם מדובר באטמוספירה שמחוברת לטבע, גן נוי, פינות חמד, מרחב ירוק, חופה מעל המים – יתכן שתעדיפו גן אירועים שמספק את ההרמוניה הטבעית הזו בעוד אם אתם מחפשים חלל אלגנטי בטוויסט מתוחכם, רוב הסיכויים שתלכו על אולם אירועים.
עם זאת, זכרו שמקומות רבים היום מציעים פלטפורמה מודולארית שמאפשרת "לברוא" את החגיגה בסגנון המועדף עליכם ולמתג אותה כראות עיניכם הן בפנים והן בחוץ, כך שמה שאתם רואים בעיניים בחלל המקורי לא בהכרח ייראה כך באירוע שלכם, שיכול להיות מעוצב בשיק אחר לחלוטין.

פונקציה של גודל וסגנון המרחב
שאלת הגודל אף היא מהותית, במיוחד באירועים מרובי משתתפים ויש לבדוק האם המקום המבוקש אכן יכול להכיל כמות גדולה של משתתפים באירועים גדולים וכיצד האורחים גם מתפזרים במרחב. חשבו ותכננו היטב את זרימת האירוע על מנת להבין אם חללי המקום משרתים אתכם היטב גם מבחינת פלטפורמות מדיה, טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לשנות ולהתאים את האווירה כרצונכם.
שימו דגש משמעותי על החוויה הקולינארית וכיצד המקום יכול להציע גסטרונומיה משובחת בטוויסט מעניין. לדוגמא: מטבח פתוח לראווה שמציג לאורחים את תהליך הכנת והרכבת המנות כסוג של חוויה מיוחדת ולא מתפשר כמובן על מטעמים וכן חללי אקסטרה כמו טרקלין הסבה נינוח ומרגיע, סוויטה להתארגנות, מבואה יפה וכדומה.

שילוב מנצח בין תפאורה ואווירה
חשבו גם על התמונות שתרצו לצלם ועל רקע של איזו תפאורה תרצו לצלם אותה ולפי זה בחרו את הלוקיישן המועדף בארץ וכן הפעילות שעתידה להתקיים במקום. ישנן אטרקציות שיידרשו יותר שטח או שטח חיצוני בעוד אחרות אפשר בהחלט להקים גם במרחבים פנימיים.
למרבה השמחה, כיום ישנם מיקסים מוצלחים בין גן אירועים לאולם שמחות באזור מרכז הארץ בשיק אופנתי כך שאפשר ליהנות משני העולמות בו זמנית.
גן תבלינים מבושם, חופה מעוצבת באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים וכן חללים סגורים, מקורים וממוזגים או מחוממים בהתאם לתנאי מזג האוויר למסיבת הריקודים ולסעודה המלכותית, בר משקאות מפואר וחללים ייעודיים להרצאות וכדומה.
התייחסו גם לנושא העלויות ואם גן אירועים עתיד לעלות אולי בשל נושא התחזוקה והשטח יותר מאולם אירועים, תלוי גם בלוקיישן, בגודל וברמת הביקוש והמיצוב של המקום.

כדאי לבחון אם אפשר להחליט בהתאם לשינויים במזג האוויר, במיוחד בעונות המעבר בהן לא תמיד אפשר לחזות את מזג האוויר, לבחור בזמן אמת היכן ואיך לחגוג אם בפנים או בחוץ ולבחור גן אירועים במרכז שמשלב בין אווירה פסטורלית לאורבנית כך שגם האטמוספירה של המקום והאירוע תפגיש בין חוץ לפנים ולא תהיו חייבים לבחור באחד על חשבון השני.

צילום – Andrii Olishevskyi on Unsplash

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן