חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבוקר: פיגוע דקירה בשמעון הצדיק

אישה שצעדה עם עגלת תינוק נדקרה בגבה, מצבה קל. כל הפרטים ותגובת תושבי השכונה | מילן מועלם

אישה כבת 26 נדקרה סמוך לקבר שמעון הצדיק בידי מחבלת שנמלטה מהמקום. כוחות משטרה רבים פרוסים ברחבי העיר ומנסים לאתר אותה.

האישה צעדה בדרך לגן של ילדיה ושם נדקה, מצבה מוגדר כעת קל והיא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים.

תיעוד מבצעי מד"א

 

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק בעת שלקחה את הילדים לבית הספר ובעקבות כך היא נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב".

איחוד הצלה

פראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום."

מאז מבצע שומר החומות, תושבי שמעון הצדיק סופגים אירועי אלימות על בסיס יומי. הבוקר אמרו:"בחודשים האחרונים מאז שומר החומות ממשיכים להתבצע אירועי טרור בשכונה, זריקות אבנים, ריסוס גז פלפל על עוברי אורח, שריפת רכבים וזריקות בקבוקי תבערה, המשטרה הפקירה את חיינו ועכשיו זה הגיע לפיגוע קשה. אנו דורשים ממשטרת ישראל והממשלה לגדוע את הטרור בשכונה ובכל הארץ ,כי כבר עכשיו זה מאוחר מידי".

מהדסה הר הצופים נמסר:"אל יחידת הטראומה במחלקה לרפואה דחופה בהדסה הר הצופים פונתה, על ידי מד״א בת 26 שנפגעה בגב בפיגוע דקירה. מטופלת בהכרה מלאה ובמצב קל".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן