חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יכריע את המירוץ: התפנית הדרמטית במירוץ לראשות העיר בית שמש

התלכדות חרדית סביב המועמד לראשות העיר בית שמש: 'שלומי אמונים' ו'מחזיקי הדעת' תומכים בשמואל גרינברג

סיעות שלומי אמונים ומחזיקי הדת, יחד עם הקהילות החסידיות המרכזיות בבית שמש סיכמו על שיתוף פעולה עם דגל התורה בקדנציה הקרובה ותמיכה במועמד שמואל גרינברג במירוץ לראשות העיר • שמואל גרינברג: "אנחנו כאן כדי לעשות טוב לכלל המגזרים בבית שמש. בעזרת השם נביא בשורה חדשה של עשייה למען כולם" • שמעון גולדברג: "נוביל בשיתוף פעולה את העיר לעידן חדש לטובת כלל תושבי בית שמש".

בשורה משמעותית בהליך הבחירות בבית שמש: סיעת 'שלומי אמונים' וסיעת 'מחזיקי הדת' יחד עם החצרות החסידיות הגדולות בעיר, הגיעו להסכמה עם דגל התורה על שיתוף פעולה בקדנציה הקרובה והחליטו על תמיכתם בשמואל גרינברג במירוץ לראשות העיר.

בטקס החתימה על שיתוף הפעולה וההכרזה על תמיכה בגרינברג לראשות העיר השתתפו יו"ר דגל התורה משה גפני, יו"ר שלומי אמונים השר מאיר פרוש, חברי מועצת העיר מטעם 'דגל התורה' ישראל סילברסטין, שלמה ברילאנט, חיים זמורה, יוסי גולדהירש, נציגי הוועד הפוליטי של חסידות בעלזא, סגן ראש עיריית בית שמש שמעון גולדברג וחברי המועצה אברהם נחמן פרנקל וישעיה וייסמן, שאיחלו לו הצלחה במערכת הבחירות ושיבחו את פועלו למען בית שמש.

ההסכם שנחתם בבית דגל התורה בבני ברק מקדם משמעותית את הסיכויים של הסיעות המייצגות את יהדות התורה בעיר לזכות בראשות העיר, לצד המשך המגעים שמקדם המועמד גרינברג עם סיעות נוספות בעירייה שמקיימות מגעים וצפויים בימים הקרובים להכריז על תמיכה בו לראשות העיר.

כזכור, שמואל גרינברג בן ה-47 הוא המועמד לראשות העיר בבחירות המקומיות בבית שמש.

גרינברג, תושב העיר מעל 20 שנה, כיהן בשלל תפקידים ציבוריים בעיר, בין היתר כחבר מועצת העיר בית שמש במשך כ-11 שנים בתפקיד סגן ראש העיר ומשנה לראש העיר, לאחרונה סיים את תפקידו כראש מערך החינוך החרדי בירושלים ובתקופה האחרונה התחיל את מסע הבחירות לראשות העיר בית שמש.

במסגרת מערכת הבחירות שהחלה, עושה שמואל גרינברג חריש עמוק בקרב המגזרים השונים בבית שמש, נפגש עם מנהיגי הקהילות והתושבים, עורך חוגי בית בכל השכונות בעיר, במטרה להקשיב למצוקות התושבים ולהצעיד את בית שמש כעיר העתיד של ישראל.

המועמד לראשות העיר בית שמש שמואל גרינברג אמר: "אני מודה מקרב לב על התמיכה של חברי היקרים ושמח על בשורת האחדות. אנחנו כאן כדי לעשות טוב לכלל המגזרים. בעזרת השם נביא בשורה חדשה של עשייה למען כולם. באתי כדי לשרת את תושבי בית שמש, להיות קשוב לצרכים ולעשות הרבה יותר למען כלל הקהילות והתושבים בעיר".

סגן ראש עיריית בית שמש, שמעון גולדברג הוסיף: "אני מברך על ההסכמות שהגענו אליהם עם סיעת דגל התורה לתמיכה בידידי ר' שמואל גרינברג לראשות העיר. בעזרת ה' נוביל בשיתוף פעולה את בית שמש בחמש שנים הקרובות לעידן חדש לטובת כלל תושבי העיר".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן