חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האכיפה תימשך? 📸

חבר המועצה דורש להפסיק לרשום דוחות למפגינים בבלפור. בעירייה מגיבים: "נמשיך עם האכיפה. איכות החיים של תושבי העיר מעל הכל" 📸 מילן מועלם 


חבר מועצת העיר, עורך דין יוסי חביליו, דורש להפסיק לרשום דוחות לרכבי המפגינים מול בלפור שמפרים מידי שבוע את הסדר הציבורי ופוגעים בסדר ברחובות.

לטענתו, אם האכיפה לא תיפסק הוא יתפטר מתפקידו במועצת העיר. עוד טוען חביליו, כי יש להעמיד שאטלים לאזור ההפגנות במימון העירייה. היום בצהריים פרסם חביליו:

" נכחתי אתמול בהפגנה בבלפור ושמחתי לראות שהגיעו הרבה אנשים, חשוב להמשיך בכל הכח. בסוף ההפגנה נדהמתי לשמוע שפקחי העירייה נותנים דוחות חניה לרכבי המפגינים. דרשתי להפסיק זאת והודעתי שאם זה ימשך אני אתפטר מתפקידי כמחזיק תיק החניה.

במקביל, אני פועל למצוא פתרונות שיאפשרו למפגינים להגיע בלי לפגוע בתושבי השכונות. אני מציע שהעירייה תפתח חניונים במוצאי שבת לטובת רכבי המגיעים להפגין ותקים מערך שאטלים לאיזור ההפגנות".

גורמים בעירייה נדהמו מדרישתו של חביליו לממן את הסעות המפגינים בכספו הציבור וטענו היום:"איכות החיים של תושבי העיר קודמת לכל. כמעט מידי ערב, התושבים שגרים בשכנות למעון ראש הממשלה סובלים מרעש, לכלוך, חניה לא חוקית ובעיות נוספות. נמשיך עם האכיפה, צר לנו שחביליו לא רואה קודם כל את תושבי העיר ורק אחר כך את המפגינים. האכיפה תימשך".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן