חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החתמה מסקרנת בבית וגן: ד"ר עידו פלדור מצטרף לצוות המקצועי

החתמה מסקרנת בבית וגן: ד"ר עידו פלדור – מומחה בגידולי מוח וקרינה ממוקדת מצטרף לצוות המחלקה לנוירוכירורגיה בשערי צדק וינהל את היחידה לגידולי מוח

המרכז הרפואי שערי צדק מצרף לצוות המחלקה לנוירוכירורגיה את ד"ר עידו פלדור, מומחה לטיפול בגידולי מוח.

ד"ר פלדור הוא ירושלמי מלידה דור תשיעי בירושלים, נשוי ואב לארבעה. למד רפואה והתמחה בהדסה, ולאחר מכן ביצע שתי השתלמויות (Fellowship) בנות שלוש שנים בגידולי מוח בבתי החולים הגדולים בעולם: Johns Hopkins בארה"ב ו- Royal Melbourne hospital באוסטרליה.

ד"ר פלדור כיהן כרופא בכיר ומומחה בגידולי מוח – בתחילה בהדסה, ולאחר מכן בצפון.
בארבע השנים האחרונות כיהן ד"ר פלדור כסגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה ברמב"ם וכאחראי על גידולי מוח ועל קרינה ממוקדת.

ד"ר פלדור החל את תפקידו בתחילת החודש והוא מנהל את היחידה לגידולי מוח במסגרת המחלקה לנוירוכירורגיה.

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין מציין: "המרכז הרפואי שערי צדק הוא מרכז רפואי מוביל ברמה הארצית המעניק שירות רפואי מלא בכל תחום למטופלים בירושלים והסביבה. לפני כחודשיים פתחנו את המרכז האונקולוגי ע"ש הלמסלי הכולל את מרכז הקרינה הגדול והמשוכלל בישראל וגייסנו אליו את טובי המומחים בתחומים השונים.

הצטרפותו של ד"ר פלדור, רופא בכיר מומחה בגידולי מוח ובקרינה ממוקדת לשערי צדק היא טבעית והוא יסייע לנו להצעיד את הטיפול הן במחלות הסרטן והן בתחום הנוירוכירורגיה בירושלים קדימה".

מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה, ד"ר נבו מרגלית, מוסיף: "עידו מתאים לנו באופן מושלם. הוא ירושלמי ומתמחה בדיוק בתחומים שאנו מעוניינים לפתח אצלנו. הוא בקי בטכנולוגיות מתקדמות לכריתה של גידולי מוח והקרנה ממוקדת אותן יביא לשערי צדק.

מעבר לתפקידיו באונקולוגיה וקרינה, הוא מעוניין לסייע לנו לפתח גם את ההוראה וההכשרה המקצועית בנוירוכירורגיה – של סטודנטים לרפואה, של רופאים צעירים, של רופאים בתחומים אחרים ושל הציבור שמתעניין בתחום".

ד"ר עידו פלדור, צילום: דוברות שערי צדק
ד"ר עידו פלדור, צילום: דוברות שערי צדק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן