חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכי מיוחדים שיש: פמוטים לשבת מכסף

קרדיט תמונה FREEPIK

רגע לפני שנכנסת השבת, רבים מאתנו מקיימים את טקס הדלקת הנרות. על פי ההלכה, יש צורך להדליק שני נרות כנגד הציוויים – אחד שמור ואחד זכור. אותו הרגע שבו אנו מקבלים את השבת באמצעות הנרות, הוא רגע משמעותי וחשוב. ואם יש תשמישי קדושה המלווים אותנו ברגעים אלה הם פמוטים לשבת מכסף. הפמוטים האיכותיים האלה הם לב לבה של השבת. כי לאחר הדלקת הנרות, אפשר להתיישב סוף כל סוף בנחת, להתרווח על הכורסא ולנוח מכל עבודות הבית.

איך לבחור פמוטים לשבת?

בין אם אנו מעוניינים להעניק פמוטים כסופים כמתנה לבני משפחה, ובין אם אנו רוצים לרכוש פמוטים לשבת מכסף אשר ילוו אותנו לאורך זמן, ישנם כמה מאפיינים של הפמוטים שיש לתת עליהם את הדעת. קבלו את כל הטיפים לבחירת הפמוטים המתאימים:

  1. האיכות מדברת בעד עצמה.

אם רוצים שהפמוטים ילוו אותנו לאורך שנים רבות, כדאי לבחון את האיכות שלהם. לא לחינם פמוטים לשבת העשויים מכסף הם מבין הפמוטים האיכותיים ביותר שאפשר לבקש. הכסף הוא מתכת חזקה ואיכותית שמעניקה לפמוטים מראה יוקרתי ומרשים שמכבד בהחלט את השבת.

  1. לאילו נרות מתאימים הפמוטים?

אילו נרות שבת אתם אוהבים להדליק? יש כאלה שאוהבים את הנרות הארוכים, ואילו אחרים מעדיפים את הנרות הקצרים. לפני שקונים את הפמוטים, כדאי לבדוק לאילו נרות בדיוק הם מתאימים.

  1. עיצוב מתאים.

הפמוטים מגיעים במגוון רחב של עיצובים וצבעים. לדוגמה, אם רוצים לקבל פמוטים בעיצוב מן הטבע, תוכלו לבחור בפמוטים המעוטרים בעיצוב דמוי פרחים יפהפיים. ויש גם פמוטים בסגנון מודרני או קלאסי לבחירתכם העשויים מעיצוב חלק שאין בו חלק אחד מיותר. כמו כן, אם אתם חוששים משעווה שתטפטף מסביב על גבי מפת השולחן או שולחן העץ היקר שלכם, כדאי לדעת שישנם פמוטים המגיעים במיוחד עם מגש כסוף תואם.

  1. מחיר הוגן.

מומלץ לבחון את המחירים השונים המוצעים בתמורה לפמוטים, וזאת כדי לבחור את הפמוטים הטובים והמשתלמים ביותר. ברגע שאתם יודעים את המחירים הממוצעים בשוק, יהיה לכם קל יותר לבחור את הפמוטים המתאימים לכם.

  1. חברה המספקת אחריות.

אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לבדוק כאשר בוחרים פמוטים, הוא האחריות שמספקת החברה בתמורה לפמוטים אלה. חברה מקצועית ומנוסה מספקת עבורכם פמוטים כסופים נהדרים המתאימים להדלקת נרות שבת. וכל שנותר לעשות הוא לבחור את הפמוטים שאתם אוהבים יותר מכול.

פמוטים לשבת – למי הם מתאימים?

פמוטים לשבת מכסף הם מתנה נהדרת לכל אחת. כך למשל, זוהי מתנה טובה לקראת יום האם. אם אתם רוצים להפתיע את האם היקרה במתנה מיוחדת, תוכלו לשמח אותה ולהעניק לה פמוטים מעוצבים ויפהפיים. מעבר לכך, הפמוטים מתאימים במיוחד לילדה שחוגגת בת מצווה ואשר עומדת להדליק את נרות השבת הראשונים שלה. פמוטי כסף ייחודיים לשבת הם מתנה נהדרת לילדה שנכנסת לגיל מצוות.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן