חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכרת הטוב: תושבת העיר במכתב תודה לשוטרים שהחזירו את רכבה

"השוטרים בהחלט נתנו לי תחושת ביטחון ושיש מי ששומר עלי", כך כתבה תושבת ירושלים שהודתה בכתב לשוטרי תחנת שפט שבצפון העיר על שהשיבו לה את רכבה שנגנב, זמן קצר לפני כן. החשוד במעשה נעצר לחקירה.

 

אתמול, בפעילות מהירה ונחושה שערכו שוטרי תחנת שפט של מרחב קדם במחוז ירושלים בשכונה בצפון ירושלים, נתפס חשוד בשנות ה-20 לחייו לאחר שעל פי החשד גנב רכב השייך לתושב העיר ולאחר מרדף קצר נעצר על ידי השוטרים שהשיבו את הרכב לבעליו ואת החשוד העבירו אל חדר החקירות בתחנת המשטרה.

 

היום, פנתה בעלת הרכב למשטרה וכתבה- "רציתי להודות מקרב הלב לשוטרי מחוז ירושלים תחנת נווה יעקב שביום רביעי בלילה כאשר נגנב הרכב שלי מתחת לבית, זיהו את הגנב עוד כשהיה בנסיעה ותפסו אותו במחסום חיזמה. עוד רוצה לציין שהרכב הגיע אליי יחסית שלם פרט לנזקי הפריצה עצמה והוחזר אליי כבר בבוקר של אותו היום. קיבלתי משוטרי התחנה יחס מדהים, מתחשב, והם נתנו לי תחושת ביטחון ודאגו לשמור איתי על קשר במהלך היום. אני חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שהרכב שלי נגנב. ובתור אמא לשני ילדים קטנים שנשארו בבית עם בעלי קצת חששתי להגיע לאיזור בשעות הלילה. השוטרים בהחלט נתנו לי תחושת ביטחון ושיש מי ששומר עליי. אינני זוכרת את שמותיהם לצערי אבל אם אלה השוטרים בתחנה הזאת, כנראה שההתנהלות של התחנה היא מעל המצופה ואני שמחה וגאה שיש לנו שוטרים כאלה!"

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן