חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המערכת החדשה שתחסוך זמן יקר לתושבים יוצאת לדרך

עיריית ירושלים מתחדשת במערכת גביה חדשה, מהמתקדמות במדינה

במהלך תקופת שדרוג המערכות יהיו שינויים בקבלת הקהל ובשימוש בטפסים המקוונים

עיריית ירושלים יוצאת במבצע משמעותי לשדרוג כולל למערכות הגביה, לאחר עשרות שנים. זאת במטרה לעדכן את המערכות השונות, ולייעל את השירות הניתן לתושבים ולעסקים בעיר שתפנה להם שעות פנויות לעבודה ובילויים של כיף עם המשפחה ותחסוך זמן יקר.

קבלת קהל במשרדי הארנונה בעיריית ירושלים, צילום: נאור ברק

בין התאריכים 2-26/2/2023 תבצע העירייה שדרוג מערכות מקיף, במסגרתו לא תהיה קבלת קהל ומענה טלפוני באגף שומה וגביה.
בתקופה זו, ניתן יהיה להמשיך ולהגיש בקשות באופן מקוון שיטופלו לאחר העלאת המערכת החדשה לאוויר.

לא ניתן יהיה להפיק היתרי בניה, תעודות לרשם המקרקעין (טאבו), או לקבל מידע מקוון עדכני בגין תשלומים לעירייה.

אגרות, אישורים וטופסי תשלום שיופקו טרם תקופת שדרוג המערכות ניתן יהיה לשלם כרגיל, למעט במשרדי העירייה.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים צועדת בנחישות לעתיד טכנולוגי מודרני, גם במערכות הגביה. שדרוג מערכות העירייה מביא עמו בשורה אדירה לתושבי העיר. כלל שירותי הגביה יותאמו לסטנדרטים הטכנולוגים הגבוהים ביותר – תוך מתן דגש על בשורות חדשות לתושבי העיר וייעול השירות".

קבלת קהל במשרדי הארנונה בעיריית ירושלים, צילום: נאור ברק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן