חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש בכללית: בהשקעה של למעלה מ-6 מיליון שקלים – מרכז בריאות האישה נפתח

חדש בכללית: מרכז בריאות האישה נפתח לרווחת מטופלות כללית בירושלים

הקופה הגדולה במדינה פותחת מרכז בריאות האישה חדשני בירושלים. מדובר על מרכז רביעי בעיר ירושלים ושישי בשטח המחוז. בראש המרכז יעמוד פרופ' חיים יפה ובו יינתנו מגוון רחב של שירותים בתחום בריאות האישה, הריון ולידה, פוריות ועוד על ידי מיטב המומחים בתחום.

כללית במחוז ירושלים מרחיבה ומשדרגת את השירותים בתחום בריאות האישה עבור המטופלות שלה. מרכז בריאות האישה החדש נפתח בתחילת חודש נובמבר וכבר אלפי מטופלות הספיקו לבקר בו.

במרכז ניתן לקבל שירותים בתחום רפואת הנשים מגיל צעיר ועד גיל מבוגר: גניקולוגיה, הריון ולידה, גיל המעבר, סקר גנטי, אנדומטריוזיס ועוד. במקום פועלת מרפאת פוריות בניהולה של ד"ר קפקא. במרכז חדר פעולות כירורגיות ובהמשך יבוצעו בו פעולות כירורגיות זעירות, דוגמת היסטרוסקופיה.

פרופ' חיים יפה, מומחה ברפואת נשים, מנהל מרכז בריאות האישה: "במרכז כאן הנגשנו את מירב הטיפולים להם יכולה להזדקק אישה בתחום בריותה וזאת במטרה למנוע ממנה להגיע לאשפוז ולחדר מיון. מדובר על אחד המרכזים המושקעים בישראל גם מהבחינה התשתיתית וטכנולוגיה ובעיקר בהיבט המקצועי.

צילום: דוברות ירושלים

מיטב המומחים בכל תחומי רפואת הנשים נמצאים כאן במרכז. נוסף לכל השירותים, פועל במרכז מיון נשים שמאפשר לכל מטופלת בתיאום טלפוני להגיע בשעות פעילות המרכז ולפגוש את הרופא. בהמשך נרחיב את השירותים הניתנים במקום וכל זה תוך שמירה ודאגה לחוויית המטופלת שמגיעה לכאן ".

פרופ' חיים יפה בוגר הדסה עין כרם, בעל התמחות בהריון בסיכון מאוניברסיטת סאן פרנציסקו בארה"ב. למעלה מ-20 שנים ניהל את אגף נשים ויולדות בבית החולים ביקור חולים בירושלים. משנת 2012 הקים וניהל את מרכז בריאות האישה של כללית בירמיהו שגדל לממדים עצומים, מה שהביא להחלטה על פתיחת מרכז בריאות האישה החדש בסיטי קורט.

חמישה ימים בשבוע צוות מומחים מובילים בתחומי רפואת נשים על התמחויות השונות, כולל אונקוגניקולוגיה וכירורגית שד, פסיכולוגית ותזונאיות לצד שירותי משרד בניהולה של חיה גיאת וסיעוד בניהולה של דברה אבוחצירא יעניקו שירות למטופלות. המרכז המפואר והחדשני עם מכשור מתקדם מתפרס על שטח של כ-700 מטרים וכ-6 מיליון שקלים הושקעו בהקמתו.

צילום: דוברות ירושלים

לדברי ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים: "כללית במחוז ירושלים בצמיחה ולכן פעלנו להרחיב את השירותים עבור המטופלות . מרכז בריאות האישה החדש בכניסה לעיר ירושלים מנגיש את כלל השירותים בתחום בריאות האישה תחת קורת גג אחת.

אנחנו ממשיכים לדאוג לחוויית המטופלת בכללית גם בזמן המלחמה ועושים זאת עם צוות המוכר והאהוב בניהולו של פרופ' חיים יפה. המרכז מאובזר בציוד חדשני ומתקדם אך חשוב מכך בכוח אדם איכותי ביותר".

המרכז נמצא בבניין סיטי קורט בקומה 7, במרחק הליכה מתחנת רכבת "הטורים". קווי אוטובוס רבים מגיעים עד למרכז מכל רחבי העיר ירושלים. למגיעים ברכב פרטי, במקום חניה מוסדרת בתשלום.

צילום: דוברות ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן