חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המשולש המבוקש בהרי יהודה

שלושת הפרויקטים המובילים בישראל במשולש הרי יהודה מדווחים על ביקוש עצום ומכירות של עשרות רבות של דירות בכל פרויקט. שוש שבתאי מנהלת המכירות של אזורים מוצא עילית:" בניגוד לנתוני האוצר, המכירות בשטח מוכיחות כי אזור מוצא ומבשרת מבוקש מאד ובצדק"

חברת אזורים עדכנה השבוע כי מכרה 136 דירות יוקרה במוצא, בפרויקט היוקרה "אזורים מוצא עילית". חברת הבניה ברזאני הבונה את פרויקט ה'קאנטרי פארק' במבשרת ציון עדכנה לאחרונה כי באופן חסר תקדים, כבר בשלב הפרי סייל שהסתיים לפני ימים אחדים, נמכרו מחצית מהדירות שיצאו לשיווק בשלב הראשון של הפרויקט, 21 מתוך 41 דירות. חברת נצבא הודיעה כי מכרה כבר 40 יחידות בפרויקט "מבשרת הקטנה" במבשרת ציון.

הנתונים שמציגות שלושת חברות הבניה מוכיחות כי הדירות במשולש הפרויקטים היוקרתיים באזור הרי יהודה של אזורים, ברזאני ונצבא מבוקש ביותר. שוש שבתאי מנהלת המכירות של אזורים מוצא עילית:" בניגוד לנתוני האוצר, המכירות בשטח מוכיחות כי אזור מוצא ומבשרת מבוקש מאד ובצדק. ערך הדירות רק עולה ועולה, איכות החיים, הנוף אל החורש הארץ-ישראלי, האוכלוסייה האיכותית, הפסיליטיז/הפינוקים המייחדים פרויקטי יוקרה כמו בריכה, חדר כושר, סאונה, פארקים רחבי ידיים, כל אלה ועוד הן הן הסיבות העיקריות" ומוסיפה "מי שעדין לא רכש דירה באזור כדאי שיעשה זאת ומהר. המלאי הולך ואוזל…".

יצאנו לבדוק מהם 3 הפרויקטים הכל כך מבוקשים.

אזורים מוצא עילית 

פרויקט "אזורים מוצא עילית" מאופיין במבנים נמוכים אינטימיים, ובמס' מצומצם של דיירים במבנן, הפרויקט כולל 221 יח"ד דגמים שונים של דירות גן, דירות עם מרפסות , מיני פנטהאוז, ופנטהאוזים., כל הדירות נהנות מנגישות נוחה של מעליות, מרבית הדירות בנויות במפלס אחד בלבד(ללא מדרגות בתוך הדירה).

DEVISION3

 

בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור שמרביתן כבר אוכלסו וכבר ניתן לראות במקום סגנון מגורים אקסקלוסיבי, של קהילה איכותית ותוססת. בשלב השני של הפרויקט החלו עבודות הבניה לפני למעלה משנה והוא צפוי לכלול 114 דירות מרווחות וגדולות של 4 ו-5 חדרים עם מרפסות רחבות ידיים של 41-116 מ"ר וכן מתחם קוטג'ים יוקרתיים של 6 חד'. נותרו 13 בלבד.

הפרויקט היוקרתי והמרהיב, המשתלב בנוף החורש הפסטורלי, נבנה על שטח כולל ענקי של 55 דונם, ואשר כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-16 דונם, ובו שבילי הליכה, פינות חמד, ערוגות פרחים צבעוניים מתקני משחקים לילדים, ספסלי ישיבה ועוד, , במרכז הפארק נמצא מבנה היסטורי לשימור מרהיב ביופיו "בית ארזה", אשר משוחזר ומחודש בימים אלה וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה, בבנין ההסטורי צפוי להיפתח גם בית קפה אקסקלוסיבי.

דיירי הפרויקט יהנו ממתחם ספא יוקרתי שיכלול: בריכת שחייה, חדר כושר מאובזר, סאונה וחדר הסבה למפגשים חברתיים, כל זאת בהליכה קצרה מדירתם, ללא צורך בהתנעת הרכב.

במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים" אשר בה גדם העץ שנטע הרצל במתחם, ועצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל..

האוכלוסייה: לאחרונה יותר ויותר משפחות צעירות איכותיות מגיעות אלינו במסגרת חבר מביא חבר, הן גילו את יתרונות הפרויקט, סביבה בטוחה ושקטה לילדים, וכן מוסדות חינוך מעולים.

היקף ההשקעה הצפוי הכולל של אזורים בפרויקט השוכן על צלע הר ולמרגלותיו נוף מרהיב קרוב ל-700 מיליון ₪. הדירות נבנות במפרט איכותי ביותר הכולל מזגנים מותקנים, חימום תת-רצפתי, חשמל חכם, חלונות בידודית ועוד ועוד.

שוש שבתאי, מנהלת המכירות של אזורים מוצא עילית מציינת כי "פרויקט אזורים מוצא עילית הינו הצלחה בכל קנה מידה. שנת 2019 מתאפיינת בעסקאות של משדרגי דיור, בעיקר מאזור ירושלים, וממבשרת שרואים במוצא את הבית הנכון והמקום המתאים שמשלב מגורים איכותיים, מיקום נהדר, נוף מרהיב, שכנים טובים, חינוך וקהילה".

קאנטרי פארק " של חברת ברזאני

הפרויקט ממוקם בלב מבשרת ציון, כולל 71 יחידות דיור ב- 5 בניינים המשיקים ממש לכניסה לנחל חלילים, וממוקם במרחק הליכה מהקניון, ממרכז מסחרי, בנק, קופות חולים, בתי קפה, לצידו פארק ענק וקאנטרי קלאב חדש אשר יכלול בריכת שחייה, מתקני ספא, חוגים ועוד. הבניינים צופים לכיוון ירושלים ונהנים מאור ושמש מרבית שעות היום.

 

DEVISION3

 

השלב הראשון של הפרויקט כולל 41 יחידות דיור, כאשר 21 דירות כבר נמכרו בשלב הsale pre בתמורה כוללת של כ-60 מיליון ש"ח. השלב השני בפרויקט יכלול כ-30 דירות ושיווקו יתחיל בתחילת 2020. עלות ממוצעת של דירת 4 חדרים בפרויקט עומדת על כ-3.5 מיליון ₪. ודירות 3 חדרים על 2.6 מיליון ₪. איכלוס שלב א' צפוי לדצמבר 2020.

דיין בר, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ברזאני ציין "הפרויקט משקף שילוב נדיר בין מיקום אידיאלי, איכות חיים נהדרת, מיקום מרכזי שמעניק איכות מגורים ונוחות מירבית לכל צרכי הדיירים בהם שירותי בריאות, בילוי ופנאי, נופש, ספורט, פארק, בנקים ועוד. מדובר בפרויקט מוצלח שאני מאד מחובר אליו ברמה האישית. אנחנו לא מופתעים מהביקוש הגדול ואני מאמין שכל מי שמחפש לרכוש דירה בסביבה נהדרת וליהנות מאיכות חיים, שכנים טובים ומיקום נדיר, יחד עם נגישות וקירבה לכל מה שצריך כדי לחיות את החיים הטובים במבשרת, ימצא את מקומו בפרויקט.

"מבשרת הקטנה" של חברת נצבא

חברת נצבא עדכנה כי עד כה נמכרו 40 יחידות בפרויקט "מבשרת הקטנה" במבשרת ציון. בפרויקט, שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים.

הפרויקט "מבשרת הקטנה" של קבוצת נצבא ממוקם בחלקה המזרחי של מבשרת ציון והוא כולל דירות גן בנות 5 חדרים, קוטג'ים גדולים ומיוחדים ששטחם החל מ-212 מ"ר + גינה של בין 80-240 מ"ר בעלי מפרט פנימי עשיר. השכונה הייחודית טובלת בנוף מרהיב, בזכות מיקומה הצופה דרומה לנוף פנורמי עוצר נשימה המשקיף להרי ירושלים ולוואדי הפתוח בין בית-זית למוצא.

חברת נצבא

 

השכונה הינה שכונה פרטית המתאפיינת בפרטיות מרבית, בדירות גדולות מאוד בשטחן ורמת גמר גבוה. המפרט הטכני עשיר ומגוון, כולל מערכת חימום תת רצפתי, מערכות מיזוג ועוד.

מנהלת מכירות ושיווק מגורים בחברת נצבא: "הביקוש הרב קיים בגלל שהשכונה מושכת אליה משפחות מכל אזור ירושלים והמרכז, כאשר לרב מדובר במשפרי דיור ומצמצמי דיור המעוניינים באורח החיים השקט והירוק שמציע האזור, לצד הנגישות התחבורתית למוקדי התעסוקה והקרבה לירושלים".

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן