חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקיפה המחרידה בירושלים: חוננו בדרישה למשטרה – עצרו את הפורע שהיכה יהודי בשרשרת ברזל

ניידת משטרה. "השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה למשטרה בבקשה כי תאתר ותעצור את הערבי שתועד מכה יהודי בשרשרת ברזל בסמוך לשכונת שמעון הצדיק בירושלים. עו"ד בלייכר: "מדובר באירוע תקיפה חמור, מסוכן ואנטישמי שנעשה בעזות וללא מורא החוק".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה למשטרה בבקשה כי תאתר ותעצור את הערבי שתועד תוקף יהודי בשרשרת ברזל בסמוך לשכונת שמעון הצדיק בירושלים בסמוך לניידת משטרה, אשר לא עשתה דבר בכדי למנוע את האירוע.

בפנייתו של עו"ד בלייכר למשטרה תיאר בלייכר את האירוע, אשר כלל התפרעות אלימה של ערבים תושבי השכונה כנגד יהודים. במהלך האירוע, על פי התיעוד, הגיח אחד הפורעים לעבר המתלונן, עיתונאי ב'חדשות כל העולם' והכה בו בשרשרת ברזל מספר פעמים ורק לאחר שמספר נערים הגיעו לסייע למתלונן, נמלט הפורע.

ניידת משטרה. "השוטרים עמדו בצד ולא עשו כלום". צילום: משטרת ישראל

בתיעוד ניתן לראות ניידת משטרה אשר עומדת בסמוך כאשר השוטרים אינם מונעים את התקיפה המחרידה.

עו"ד בלייכר מציין במכתבו כי האירוע תועד וצולם והתיעוד הועבר לידי המשטרה. עו"ד בלייכר ביקש במכתבו מהמשטרה לעשות כל שניתן כדי לעצור את החשוד במעשים חמורים אלו, ולהעמידו לדין בכל חומרת הדין.

היהודי שהוכה תאר את התקיפה הקשה: "חצי דקה אחרי שהתחילה האלימות, הגיע משטרה ועמדה במקום, הפורעים לא פחדו והמשיכו לזרוק אבנים ולהסתתר מאחורי הניידת. תפסתי פינה וניסיתי לצלם משם את האירוע במחשבה שלא יתקרבו לשם, אבל אחד הפורעים עבר את הניידת התקרב אלי והחל להצליף בי קשות. שני נערים שראו את זה הניסו אותו והצילו את חיי", אמר היהודי.

עו"ד חיים בלייכר מסר: "מדובר באירוע תקיפה חמור, מסוכן ואנטישמי שנעשה בעזות וללא מורא החוק. אנו מקווים כי המשטרה תפעה כל מה שנדרש ע"מ להביא את הפורע לדין ותעניש אותו בכל חומרת הדין".

עדי פינויים מסבירים איך תוכלו להיפטר מתכולת דירה לא נחוצה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן