חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ותיקים בעבודה תיגבור יכולים לחזור לשוק העבודה גם היום

קרדיט תמונה Shutterstock

מבוגרים שאינם בטוחים בעצמם האם הם יכולים להציע למעסיקים כיום את שירותיהם, יכולים לקבל סיוע בהקניית כל המיומנויות שנדרשות להם גם בשוק התעסוקה של ימינו. נכון שיש היום דרישות יותר ממוקדות למיומנויות כמו ידע במחשוב ויכולת הפעלה של מכשירים שונים, אולם ידע זה זמין גם אם אתם ותיקים בעבודה תיגבור מגבה אתכם ועוזרת לכם לרכוש אותן. בסדנאות מיוחדות שמציעים לכם בתיגבור אפשר ללמוד איך להפעיל מחשב ואיך לעבוד עם רשתות חברתיות ואיך להגיש קורות חיים ואפילו איך לחפש עבודה. במקום לבדוק במקומות שונים כמה עולה קורס מחשבים למבוגרים , תוכלו לקבל במקום אחד את כל מה שחסר לכם כדי להתאים את עצמם לעולם החדש גם בגיל מבוגר. אם יש לכם רצון להשקיע בלמידה ולקחת בחשבון שייקח מעט זמן עד שתרגישו שאתם שוב אותם עובדים מצטיינים כפי שהייתם פעם, השמים הם הגבול למה שתוכלו לעשות כשאתם באמת רוצים ללמוד מיומנויות חדשות.

ביטחון עצמי הוא הבסיס של ותיקים בעבודה

עובדים מבוגרים מביאים איתם כישורי חיים שונים שחסרים לצעירים וקשה מאוד למצוא אצלם משום שהם טרם צברו ידע וניסיון חיים. הם אמנם מחפים על כך בידע ומיומנות הפעלת טכנולוגיה מתקדמת ומחשוב, אום גם כדי להפיק תוצאות טובות בהפעלת תוכנות צריך לדעת מה רוצים ואיך להגיע לשם, ואת זה לפחות יכולים ותיקים בעבודה להציע למעסיקים – בהירות מחשבה, שיקול דעת, הבנה וניתוח סיטואציות וניהול משברים ומצבים שונים בעבודה. כשלומדים גם איך לעשות את זה בעזרת תוכנות שונות, זה כבר הרבה יותר קל ופשוט למצוא עבודה שבה מחזיקים מעמד. היתרונות שלכם רבים והם כוללים ביטחון עצמי של עובדים שכבר התנסו במצבים שונים ולכן יודעים כיצד להתנהל ולנהל אחרים במצבים כאלה. זאת מיומנות מוערכת שצריך להוסיף לה רק את הידע שצריך כדי להציג את עצמכם ואת ההישגים שלכם נכון בפני מעסיקים פוטנציאליים.

סדנאות שמתאימות לכולם

המיומנויות שמתאימות למאה ה-21 ולעידן שבו הרבה מתנהל דרך מחשב ויחסי האנוש מחייבים יותר רגישות ואמפתיה. הרבה מזה אפשר לסגל לעצמכם בקלות עם קצת חשיבה חיובית והרבה נכונות להבין את הדור הצעיר יותר. הרבה יותר אפשר לרכוש בקלות בסדנאות וקורסים ייעודיים כמו קורס מחשבים שמלמד אתכם הפעלת מחשב מהרגע שבו מדליקים אותו ועד טיפול בתוכנות שונות ועבודה אתן. זה אפשרי אם מקדישים לזה זמן או אפילו מחליטים שהשנה הקרובה תהיה זאת שבה תלמדו כל מה שחסר לכם כדי להשתלב שוב בעבוד. קורס מחשבים למבוגרים דרך השירות המיוחד שמיועד לאנשים ותיקים בעבודה לוקח בחשבון שאתם צריכים זמן רב יותר ללמוד את המחשב על כל האפשרויות שלו ולכן זה מותאם לקצב שלכם.

 להבין את הדרישות

דרישות של מעסיקים בימינו מחייבות קשב רב יותר לשוני שבין העובדים ולכן אולי הומור של פעם לא יתאים, אבל תכונות מוערכות כמו סבלנות וחריצות יהיו רצויות תמיד. לכן, כשאתם מכינים את עצמכם להשתלב, רצוי לקחת בחשבון כי ותיקים בעבודה תיגבור יעזרו לכם גם בהבנת הדרישות מכם כשאתם מנסים לחזור לשוק התעסוקה שוב.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן