חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת ViewCenter – הבית שלכם לפתרונות מולטימדיה

קרדיט תמונה FREEPIK

לקוחות פרטיים ומחפשים אחר מצלמה איכותית? בעלי ערוץ אינסטגרם או יוטיוב ומבקשים להקים אולפן שידורים ביתי שיענה על צרכי הגולשים ויספק נראות וסאונד באיכות גבוהה? או שמא בעלי עסק או חברה ומחפשים אחר הקמת חדר ישיבות מתקדם? או הקמת אולם הרצאות לתצוגה ויזואלית מתקדמת?

מלקוחות פרטיים, דרך לקוחות עסקיים ועד לממשלתיים ומוסדיים; חברת ViewCenter מספקת מגוון רחב של פתרונות ווידאו ומולטימדיה לעסקים.

ציוד מולטימדיה תחת קורת גג אחת

חברת ViewCenter פתרונות מולטימדיה מספקת מנעד רחב של שירותים להתקנה ומכירה של ציוד צילום, ציוד עזר לצילום, מקרנים, מערכות מולטימדיה ופתרונות ומערכות תקשורת לעסקים בכל היקף.

קל מאוד להתבלבל בין מגוון ההיצע של המוצרים הקיימים, וכן להפליג אל תוך תקציבי עתק המגיעים עד לעשרות אלפי שקלים. מומחיותה של החברה ניכרת ביכולתה להתאים את הפתרונות באופן מקסימלי וייעודי עבור צרכי הלקוח, וזאת כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר ובהוצאה הפחותה ביותר.

אתרה של החברה מחולק על פי קטלוגים סדורים ובהם ניתן למצוא פתרונות מקיפים ומגוונים. כך למשל, בקטלוג המצלמות, ניתן למצוא קטלוג המופנה למצלמות דיגיטליות ועד לקטלוג המתמקד במצלמות רובוטיות המתאימות לוועידות וישיבות.

כל מבקר ומבקרת באתר, יכולים להתמצא בו ולמצוא את מבוקשם בקלות ובפשטות.

ייעוץ אישי מתחילת הדרך

השירות האישי ניכר כבר מן הביקור הראשון באתר.

בכל שאלה ובכל נושא, ניתן להתייעץ עם איש עזר טכני מטעם View Center ולקבל שירות אישי העונה באופן אישי על צרכי הגולש/ת.

מהשארת פנייה לנציג שירות, דרך התכתבות בוואטסאפ או בצ'אט הווירטואלי ועד למענה טלפוני המתמשך לאורך מרבית שעות היום.

לכלל המוצרים המוצגים באתר, מתלווה הסבר מקיף ומלא המאפשר להבין את יכולותיו של המוצר, המפרט הטכני המדויק והאפשרויות עבורן הוא מספק מענה.

בזכות הניסיון

בקבלת שירות מטעמה של חברת וויו סנטר, נהנים הלקוחות מניסיון רב שנים. החברה מספקת את שירותיה משנת 2008, ופועלת מול גורמים פרטיים, גופים פרטיים, גופים מוסדיים וממשלתיים ועד לגופים חינוכיים אקדמיים.

לרשותה של החברה המסוגלות לתת מענה פרטני ברמת המוצר, ועד למענה רוחבי המצריך היערכות מקדימה, אפיון ותכנון מערכות תקשורת ומולטימדיה.

ניסיונה של וויו סנטר קיבל ביטוי בין היתר בשנת 2020 אז רבים מן העסקים החלו להעביר את פעילותם אל המרחב הביתי ובאמצעים מקוונים. החברה מספקת פתרונות החל מיצירת כיתות היברידיות, דרך יצירת פתרונות ווידאו קונפרנס ועד לציוד פרטני איכותי עבור הקהל הרחב כגון מצלמות רשת המותאמות במיוחד לאיכות שידור טובה בתוכנת ה-ZOOM.

בכל שאלה והתייעצות, פנו לצוות המקצועי של וויו סנטר, ותוכלו לקבל מידע מדויק והכוונה למוצר שיענה ויעלה על הציפיות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן