חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש בשלוחת כללית רפואה משלימה צופים תחום טיפול רפלקסולוגיה

קרדיט תמונה רוני סופר

שלוחת כללית רפואה משלימה צופים משיקה תחום טיפול חדש טיפולי רפלקסולוגיה. בכללית רפואה משלימה ציינו כי תחום הטיפול החדש בא לענות על הביקוש הרב מצד תושבי הסביבה לטיפולים משלימים. השלוחה מנוהלת על ידי טופז כהן מנהלת שלוחת כללית רפואה משלימה בצופים.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגיה יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, בעיות עיכול, סוכרת, בעיות פוריות, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות, ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים.

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

כתובת השלוחה: מרפאה ערבי הנחל 508, יישוב צופים.

ימי פעילות: ג' בין השעות 8:00-14:00

טלפון: 09-9533102

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן