חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חווית קיץ עם ערך מוסף


לראשונה באזור: תפתח קייטנת נינג'ה ייחודית במתחם ה-MY NINJA במודיעין ★ בתכנית: הכרות ולמידת רזי הענף הספורטיבי, חיזוק המסוגלות האישית, התמודדות עם מכשולים ומפגש לסדנאות מקצועיות עם האלוף יובל שמלא וכוכבים נוספים ★ ההרשמה נפתחה


במתחם ה-MY NINJA במודיעין נמצאים כעת בעיצומן של ההכנות הקדחתניות לקראת הקיץ. בפעם הראשונה בעיר תופעל במקום קייטנה ייחודית לילדי הסביבה, שתהיה כולה על טהרת הענף הספורטיבי הפופולארי ותכלול ערך מוסף יוצא דופן.

במשך שלושה מחזורי פעילות, שייפרסו על פני חודשי החופש הגדול, ייחשפו ילדי הקייטנה לתוכן מקצועי, החל מהכרת צעדים בסיסיים בטיפוס, דרך למידת מיומנויות התמודדות עם מכשולים וכלה בהתמקצעות בדרכים שונות לאחיזה, משיכה ופיתוח יכולות אישיות. כמו-כן, צפויות גם פעילויות מחוץ למתחם ה-MY NINJA בעיר וצפויה התמקצעות גם בתחומים נוספים דוגמת פרקור והגנה עצמית. מלבד הפעילות השוטפת, ייפגשו הילדים גם עם שלושה מכוכבי הנינג'ה הגדולים בארץ שיעבירו סדנאות מקצועיות; האלוף יובל שמלא, יוגב מלכה ויואב כנפו. למעשה, ניתן לומר שמדובר במחנה אימונים של ממש.


כאמור, קייטנת הקיץ הייחודית של מתחם MY NINJA תתקיים בשלושה מחזורי פעילות. הראשון מיועד לתלמידי כיתות ג' עד ז' והוא יחל ב-3 ביולי ויימשך עד ה-21 בחודש. המחזור השני מתאים לתלמידי כיתות א' עד ג' והוא ייפתח ב-24 ביולי ויסתיים ב-11 באוגוסט. המחזור השלישי והאחרון מיועד לתלמידי כיתות ג' עד ו' והוא יתקיים בין ה-14 באוגוסט ועד ה-25 בחודש. כל הפעילויות כוללות ארוחת בוקר ולנרשמים גם לצהרון, תוגש בנוסף ארוחת צהריים.


"דאגנו לכם, ילדי הנינג'ה, לפעילות ברמה הכי גבוהה שאפשר לחשוב עליה ואין לנו ספק שאתם תיהנו מכל רגע", אומר השבוע שחר מי-און, הבעלים של המתחם. "לא מדובר בעוד קייטנה שמטרתה למצוא מסגרת לילדים במהלך החופשה, אלא לחשוף אותם לפעילות גופנית ערכית שתעורר בקרבם העצמה, תחושת מסוגלות, חיזוק ערכי ההתמדה והנחישות ולמידת חוויות ההצלחה באופן אתגרי.

ילדיי הקייטנה ילמדו מה היא תחרותיות בריאה, על דימוי גוף, להתמודד עם מכשולים, לשחרר חסמי פחד באמצעות תנועה ועוד עולם שלם ורחב של ערכי מוסף. כמובן שבתכנית ייכללו אימוני כוח וכושר גופני, למידת תנועות בסיס לטיפוס ועוד. מה שחשוב לזכור הוא שבנינו תכנית הטרוגנית שלמעשה מתאימה לכל הרמות כך שאין כל צורך בניסיון קודם וכל ילד יכול להרשם ולהשתתף בקייטנה. בואו, אנחנו מחכים לכם".

מתחם my ninja מודיעין, קרדיט צילום: יח"צ


מתחם MY NINJA במודיעין פתח את שעריו לפני כארבעה חודשים. המתחם מתפרס על פני 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים מותאמים לאימון בקליסטניקס, פארקור וכושר עבור ילדים, נוער ומבוגרים.

יוגב מלכה, קרדיט צילום: עודד קרני

במתחם בית קפה בריאותי למתאמנים, חוגים, קייטנות וניתן לקיים בו כל אירוע פרטי דוגמת כנסים או ימי גיבוש. בעלי המתחם הם בני הזוג יוספה חליבה ושחר מי-און, חבר מועצת העיר מודיעין ואבא לילד בעל צרכים מיוחדים.

מתוך היכרות אישית עם האתגרים איתם מתמודדת האוכלוסייה המדוברת, דאג מי-און שהמתחם יהיה בין היתר נגיש ובמקביל יחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית של המתאמנים.

שימו לב ההרשמה החלה, מספר המקומות מוגבל –
מתחם MY NINJA מודיעין, רח' דם המכבים 28, מע"ר, 08-6444010, https://myninja.co.il/

יובל שמלא, קרידט צילום: עודד קרני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן