חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טחינה כחול לבן עולה: מותג הטחינה מתכונן לעצמאות

טחינה טורקיז נערכת לייצור מוגבר לרגל יום העצמאות: קרוב ל-700 טון טחינה גולמית באיכות פרמיום נמכרו בשוק המוסדי בחודשיים האחרונים בלבד, כמחצית למפעלי הסלטים הגדולים בישראל לקראת עצמאות • יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז: "עיקר פעילות המפעל מופנית לייצוא טחינה לצפון אמריקה, בעקבות הביקוש למוצרי פרמיום של הדיאטה הים תיכונית"

לרגל חגיגות יום העצמאות, מדווחת טחינת טורקיז על עלייה חדה במכירות של טחינה גולמית בשוק המוסדי והתעשייתי. בחודשי ינואר – פברואר 2023, נמכרו מעל ל – 22,000 דליים של טחינת טורקיז במשקל 17 ק"ג בשוק המוסדי, כ – 375 טון טחינה גולמית רק למסעדות, חברות קייטרינג ודוכנים לממכר מזון מהיר.

נוסף על כך, מפעלי הסלטים הגדולים רכשו בחודשיים האחרונים מעל ל – 300 טון טחינת טורקיז, מה שהופך את טורקיז לטחינה הנמכרת ביותר בשוק המוסדי בישראל, וזאת רק כשנתיים לאחר שהושקה.

צילום: יעל האן

טחינה טורקיז נחשבת לטחינת פרימיום ומשווקת למפעלי סלטים, חברות הסעדה ומסעדות. בנוסף משווקת טורקיז באריזת חצי ק"ג בשוק הקמעונאי. במבחן טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים" בקרב כ- 200 נדגמים, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים.

טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. במפעל מועסקים כ-240 עובדים ומחזור מכירותיו נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "עיקר פעילות המפעל מופנית לייצוא טחינה בעיקר לצפון אמריקה, על רקע עלייתה של הדיאטה הים תיכונית והביקוש למוצרי מזון איכותיים וטבעיים". לדבריו, פערי המחירים בשוק המוסדי גדולים באופן לא סביר ואין כל סיבה לשלם על טחינה גולמית באיכות פרימיום מחיר מופקע.

הפקת אירועי חינה מושלמים – כל מה שאתם צריכים לדעת מאת מלך החינה בשביל להפיק חינה מושלמת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן