חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ככה נראות העצות שלו? יועץ מס נעצר לאחר שזייף אישורים על שירות מילואים

יועץ מס שהינו גם עו"ד חשוד בהונאה ומרמה של רשויות המס על ידי הצגת אישורים מזויפים על שירות מילואים פעיל במלחמת חרבות ברזל וקבלה במרמה של החזרי מס

פקיד שומה חקירות מרכז ברשות המסים ניהלו בחודשיים האחרונים חקירה סמויה בשיתוף היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, במהלכה עלה חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ועבירות עפ"י פקודת הכנסה, של יועץ מס-עו"ד, בן 47 מבית שמש.

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רשות המסים פתחה ערוץ חדש למייצגים לפיו המגיש בקשה להחזרי מס ועומד בקטיגוריה של משרת במילואים פעיל, יוכל לקבל קדימות בתור וקבלה מהירה של החזרי המס.

צילום: דוברות המשטרה

החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע ממשרד פקיד שומה בפתח תקווה. מהחקירה עולה כי החשוד הגיש במסגרת תפקידו עשרות בקשות לרשות המסים לצורך החזרי מס עבור אזרחים, תוך הצגת מסמכים מזויפים המעידים לכאורה על שירות מילואים פעיל שלהם במסגרת מלחמת חרבות ברזל, למרות שהם אינם משרתים במילואים והמסמכים שהוגשו מטעמם מזויפים ומכילים הצהרות כוזבות.

עוד עלה מהחקירה, כי החשוד פעל ביחד עם חברה העוסקת באיתור בעלי פוטנציאל להחזרי מס ובתמורה החברה קיבלה עמלות מפתיחת התיק ומהחזרי המס.

אתמול החקירה הפכה לגלויה עם עיכובו של החשוד לחקירה. במקביל עוכבה לחקירה גם בעלת החברה וחשודים נוספים מהחברה ובלשי היאל"כ ביצעו חיפושים במשרדי החשודים. בסיום חקירתם החשודים שוחררו בתנאים מגבילים.

צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן