חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוק פורים קסום: ילדים עם צרכים מיוחדים חווים שמחה כפולה

שוק פורים לילדים עם צרכים מיוחדים

שמחת פורים אחרת, מיוחדת ומלאת נתינה: תלמידי וצוות בית הספר אמית טכנולוגי דתי ירושלים החליטו השנה להפוך את חג הפורים לחגיגה של אחדות ונתינה. במסגרת זו, הובילה שכבת י"א שוק פורים תוסס עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים מבית הספר הטנה, והביאה להם שמחה רבה.

"בהתחלה היה מאתגר," שיתף התלמיד רזיאל יפרח, "אבל הבנתי שזאת משימתנו לשמח ילדים שביום יום איני רגיל. זה עורר בי השראה. בנוסף הרגשתי שפתחתי עוד שער בחיים."

השוק כלל דוכני משחקים, יצירה, ודוכני מזון, וכל ילד נהנה מפעילויות מותאמות אישית. התלמידים התגייסו מכל הלב, התחפשו לדמויות אהובות, והשתדלו להעניק לילדים חוויה בלתי נשכחת.

"שמחה אמיתית, היא כאשר משמחים את כל הסובבים," אמר משה גוטסמן, מנהל בית החינוך. "תלמידנו היקרים קיימו זאת הלכה למעשה. יישר כח גדול לכל תלמידי שכבת י"א, להדר הימן רכזת חברה וחיבורים שהובילה את המיזם, ולכל השותפים."

המיזם המיוחד נולד מתוך רצון להנגיש את שמחת הפורים לכל הילדים, תוך יצירת קשר וחיבור בין תלמידים מהחינוך הרגיל לילדים עם מוגבלויות. התלמידים גילו אחריות, אכפתיות וסובלנות, והביאו אור ושמחה לילדים רבים.

הפעילות המיוחדת זכתה להערכה רבה מצד הורים, צוותים חינוכיים וגורמים רבים בקהילה. היא הדגישה את חשיבותה של הנתינה, הערבות ההדדית והאחווה, והפכה את חג הפורים לחגיגה של אנושיות וערכים חברתיים.

שוק פורים לילדים עם מוגבלויות
קרדיט: צוות אמית טכנולוגי דתי ירושלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן