חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים אנחנו הגענו, אתם מוכנים? רשת "פיטמאסטר" השיקה אתמול את הסניף הירושלמי

אמש התקיימה בסינימה סיטי ירושלים ההשקה של הסניף החדש לרשת "פיטמאסטר" המוכרת והידועה מסניפיה הקיימים בחוצות אלונים ופתח תקווה.

אל ההשקה הגיעו מובילי דעת קהל ומשפיענים כמו דניאלה דואק ומשה קורסיה ואף בכירים בעיר ירושלים כמו איציק קורנפיין ובכירי הרשות לפיתוח ירושלים.

באירוע נכחו קהל רב שהגיע לפרגן, לטעום ולהבין מהי הרשת שעושה כל כך הרבה רעש בתחום הקולינריה ובעיקר בתחום הבשר עם הקונספט הייחודי שלה בארץ ובעולם!

ה"פיטמאסטר" גוררת תגובות רבות מעולות של מבקרי מסעדות וניתן לראות שהפרגון והאהדה הולכת וגוברת והרשימות חודשים קדימה מלאות.

הקונספט הייחודי מושך את הקהל הישראלי למרות שלשלם עבור ארוחה שרק בעת הסעודה תדעו מה תקבלו על השולחן לא אופייני כל כך, ידוע שהקהל הישראלי אוהב לקבל תמורה גדולה ולהתפנק וזה בעצם מה שמקבלים ב"פיטמאסטר".

"פיטמאסטר" היא חוויה קולינרית שמשולבת עם שואו אחד גדול על טהרת הבשרים מהמעשנה, בשרים שנצלים על אש גלויה ובשיטות צליה חדשות ומגוונות שיהפכו את הבשר האיכותי למנות שף טעימות במיוחד.

הבעלים של הסניפים כולם הם שותפים מלאים ברשת וכל אחד מהם מחזיק בתואר הנכסף "פיטמאסטר", כל אחד בתורו אחראי למופע הקרניבורי שלו באותו ערב ובונה תפריט ייחודי של שש מנות בשר הנעשות על אש גלויה, שמוגשות למרכז השולחן לצד קנקני בירה, יינות, סלטים טריים ותוספות צד משתנות.

בכל ערב מחדש תוכלו להנות מ"פיטמאסטר" אחר שעושה שואו משלו ומנות משלו ותגלו מה אתם אוכלים רק בעת ההופעה כי אין תפריט ב"פיטמאסטר" ותגלו את המנות רק לאחר צלצול הפעמון כשאתם יישובים בשולחן אבירים גדול הצופה אל המטבח הפתוח, כשעיניכם מביטות במופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק, הגשה, הסברים ושיתוף הקהל והחוגגים במלאכת הכנת הבשר שיוצא מהתחנה המרשימה של המעשנה והגריל המכילה מעשנות ריברס, תחנות גריל עם ספינר ומכשירי צלייה נוספים שמטרתם לצלות את הנתחים סביב הגחלים הלוחשות.

המופע הקרניבורי נמשך כשעתיים וחצי ויש להזמין אליו מקומות מראש, בכדי שכל האורחים יגיעו באותה השעה.

אירוע ההשקה. צילום: עדן אלישקוב

הארוחה כוללת: שני סלטים משתנים לפתיחה, לחם ומטבלים, שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים ומשובחים מהמעשנה והגריל שמשתנים מארוחה לארוחה, כולל: אסאדו, אורז

אושפלו עם נתח בשר שעבר שבע שעות עישון, אונטריב, פיקניה, דנבר סטייק, סינטה, אנטריקוט, פילה, ופלאט איירון. לצד כל מנת בשר תוגש תוספת מיוחדת עם טוויסט מהמעשנה. שתייה קלה (סודה ומים), בירה ויין, קינוח וקפה.

כל חומרי הגלם, הסלטים והמטבלים מוכנים במקום, כאשר הסועדים מוזמנים להביא עמם יין ואלכוהול ללא דמי חליצה.

מחיר לסועד: 270 ₪. כל המרכיבים, הסלטים והמטבלים מוכנים במקום. האורחים מוזמנים להביא עמם יין ואלכוהול ללא דמי חליצה. כל ערב מתקיים משתה שונה, שלא דומה לקודמו, המסעדה היא חלל אחד פתוח ומרווח, מעוצב בהתאם לקונספט, עם שילוב של מתכת ועץ.

בנוסף, ישנה אופציה להזמנת חדר vip לאירועים אינטימיים, וניתן לערוך בו שמחות עד 120 איש.

מהיום! מסעדת פיטמאסטר סינימה סיטי, ירושלים כשר למהדרין!
מסעדת פיטמאסטר קניון חוצות אלונים, עמק יזרעאל מסעדת פיטמאסטר פתח תקווה, ברקת 4, פתח תקווה

שעות הפעילות של המסעדות: א’-ד’: 20:00 יום ה': 18:00 ו-21:15
על פי הזמנה טלפונית מראש בלבד בטל': 073-2777777; או באתר.

צילום: עדן אלישקוב

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמחדשים ביטוח רכב?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן