Search
Close this search box.

כל מה שצריך לדעת על גרר לרכב

קרדיט https://auto-sell.co.il/

כולנו מכירים את הסיטואציה הלא פשוטה הזאת, אנחנו נוסעים עם הרכב שלנו, החבר הכי טוב שלנו שמלווה אותנו לשנים ארוכות וטובות בכל סיטואציה וכל סיטואציה מהמרגשת ביותר ועד לגרועה ביותר ולפתע הוא שובק באמצע הדרך. ללא ספק, רגע לא נעים בכלל כי זה יכול לקרות בכל מקום, ובכל שעה. בדיוק לשם כך אנחנו צריכים שיהיה לנו גרר לרכב אמין ואיכותי שאפשר לסמוך עליו. איך בוחרים גרר אמין? מאיפה מתחילים בכלל חפש ואילו מסלולים לרישום קיימים למנוי? כל הפרטים כאן.

באילו סיטואציות צריך גרר לרכב

כל רכב עלול להפוך לרכב הזקוק לגרר בשל מגוון סיבות. כאשר רכב נתקל בבעיה שהופכת אותו לרכב שאין בו כלל תנועה או תגובה מכנית, גרר הוא צעד שצריך לקחת בחשבון. בתחום הסיוע בדרכים וחילוץ רכבים, למשאיות גרר תפקיד חשוב מאד. מהן הסיטואציות בהן יש לקרוא למשאית גרר:

  • תאונה קשה המצריכה גרר למוסך
  • תקלה טכנית ברכב המאפשרת תיקון במקום על ידי הגרר
  • פגעי מזג אוויר הגורמים לרכב להפסיק לפעול
  • כל תקלה הגורמת לרכב להפסיק לנוע ולפעול

כאשר אתם סוגרים מנוי בחברה המספקת  שירותי גרר לרכב   או אם אתם מזמינים באופן חד פעמי אפילו חשוב שתבדקו אם הגרר יכול לתקן במקום בעיות כמו מצבר שהתרוקן, ועוד תקלות נפוצות כי הסיטואציה הזאת בה הגרר מתקן את הרכב במקום יכולה בהחלט לחסוך לכם גם נסיעה אל המוסך וגם לא לשבש לכם את לוח הזמנים בשל רכב תקול.

גרר לרכב – אילו סוגים קיימים?

רגע לפני שאתם כבר מזמינים את הגרר או מחפשים גרר המתאים לכם, חשוב להכיר אילו משאיות גרר קיימות כדי שתוכלו באמת לדעת מה מתאים לכם. כמובן שכדאי גם להתייעץ עם אנשי המקצוע על מנת לדעת היטב מה מתאים לכם:

  • משאיות גרירה שטוחות

למשאיות אלו יש בסיס שטוח גדול הניתן לנטייה הידראולית לגובה פני הקרקע, ומאפשר להסיע או למשוך כלי רכב בקלות.

  • משאיות גרר משולבות

משאיות אלו משמשות לעתים קרובות למטרות כבדות, ומשלבות מערכת הרמת גלגלים. הן מתאימות למשאיות, אוטובוסים ורכבים כבדים שהושבתו.

  • משאיות גרר עם וו ושרשרת

משאיות גרר אלה משתמשות בשרשראות כדי להרים את הרכב. עם זאת, הן פחות מבוקשות בגלל שישנה אפשרות שיהיה נזק לרכב הנגרר.

  • משאיות גרר להרמת גלגלים

משאיות אלה משתמשות בוו מתכת ובמערכת הרמה הידראולית כדי להרים את הרכב וכל זאת תוך מזעור נזקים במהלך ההובלה.

אל תתפשרו על מקצועיות ברמה גבוהה ואיכות בשירות

כאשר אתם מחפשים גרירת רכב אתם חייבים את השירות האמין והטוב ביותר. מדובר בחלק בלתי נפרד מתחזוקת רכב איכותית וזהו חלק קריטי בבטיחות בדרכים ובחילוץ רכבים. הבנת סוגי הגרר, השירותים שחברות הגרר מציעות וכמובן גם כיצד לבחור שירות גרר אמין בהחלט יכולה להקל משמעותית על הלחץ בעת מצוקה של רכב תקול באמצע הדרך בשעות לא שעות. חברת שי עסקי רכב המתמחה בתחום הרכב ונחשבת לחברה מהמובילות בישראל תוכל להעניק לכם ליווי מקצועי איכותי ויחס אישי בדיוק לסיטואציה הרגישה הזאת בה אתם נמצאים. החברה מתמחה גם ברכישת רכבים משומשים ופירוק רכבים.

מחפשים קונה רכבים משומשים? לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן