חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לפחות מחוץ למגרש: שחקני בית"ר ירושלים ביקרו במרכז שלווה לכבוד חג הפורים

מרבין בשמחה: שחקני בית"ר ירושלים הגיעו למרכז שלוה לאימון חגיגי לרגל פורים והעניקו את מדי המועדון הרשמיים לשחקני בית"ר שלוה ירושלים.

קבוצת הכדורגל המשותפת של ארגון שלוה ובית"ר ירושלים ובה נוער עם מוגבלויות, משחקת זו השנה החמישית בהובלת המאמן רן אביוף מבית הספר לכדורגל של בית"ר ירושלים.

שחקני בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה, נתנאל דלויה, דוד חוג'ה וגליאופיליו פלייטר האסלביינק, הגיעו לאולם הספורט במרכז שלוה, לאימון פורים חגיגי עם קבוצת בית"ר שלוה ירושלים ואף העניקו את מדי המועדון הרשמיים לשחקני הקבוצה. לאימון החגיגי הגיעו גם המשנה למנכ"ל שלוה עו"ד איתמר שבח ושראל בן ימין, מנהל סניף בבנק יהב נותנת החסות הרשמית לקבוצה.

צילום: האתר הרשמי של ביתר ירושלים

כבר חמש שנים, פעם בשבוע הם מתייצבים, עם מדים צהובים שחורים, ומתאמנים, בועטים, מוסרים, רצים ומקיימים שגרת אימונים מקצועית. הדבר היחיד ששונה בקבוצה הזו משאר הקבוצות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, היא ששחקני הקבוצה הם ילדים עם מוגבלויות הנמצאים בתכניות השונות של ארגון "שלוה".

בית"ר ירושלים הפכה את פרויקט 'בית"ר שלוה ירושלים' לפרויקט הדגל של המועדון, ואת הקבוצה מוביל המאמן רן אביוף מבית הספר לכדורגל של בית"ר ירושלים. במהלך האימונים אף ניתן לראות גם את שחקני מחלקת הנוער מגיעים לאימונים, עוזרים, מכוונים, ובעיקר גורמים לכולם תחושה עילאית.

מיכאל אוחנה, שחקנה של בית"ר ירושלים אמר לאחר האירוע: "זאת זכות גדולה מאוד להיות פה. אנחנו שמחים שסוף סוף הקורונה מאחורינו ואנחנו יכולים לחזור ולשמח את הנערים והילדים הנפלאים פה. לראות אותם בצהוב שחור זאת זכות אדירה, ורק החיוכים והאושר שיש כאן שווים לנו הכל".

צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

המשנה למנכ"ל שלוה איתמר שבח אמר במהלך האימון כי: "שיתוף הפעולה בין שלוה לבית"ר ירושלים חשוב ומשמעותי מאוד לילדים ותורם לתחושת הביטחון והמסוגלות שלהם. אחרי אימון כזה הם מסתובבים בגאווה עם מדי המועדון וכל אימון כזה הוא שיא עבורם.

אני מודה לבנק יהב על החסות ועל הפעילות המשותפת עם שלוה וכמובן למועדון בית"ר ירושלים על השותפות והעשייה למען ילדי שלוה".

שראל בן ימין, מנהל סניף בנק יהב כנפי נשרים אמר גם הוא: "אנחנו שמחים להמשיך ולאמץ קבוצות בענפי ספורט שונים. אנו מאמצים 5 קבוצות כדורסל, 2 קבוצות ג'ודו וכעת גם קבוצת כדורגל – בית"ר שלוה ירושלים. בנק יהב מאחל לקבוצה ולשחקנים בהצלחה רבה ופורים שמח".

צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לראשונה בירושלים: 'סגול בארמון' – פסטיבל התורמוסים ברכס ארמון הנציב -מצפתל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן