חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת מרתון ווינר 2022 בירושלים: שירותים חדשים נוספו לגן סאקר

עיריית ירושלים הקימה שירותים ציבוריים נוספים בגן סאקר. זאת, כחלק מהמדיניות העירונית הפועלת לרווחת התושבים והאורחים העולים לבירה וכמובן למשתתפי מרתון ווינר ירושלים 2022 ואירועים רבים ומגוונים בהיקף רחב של משתתפים.

עיריית ירושלים פעלה ופועלת להקים שירותים ציבוריים בכל רחבי העיר, מזרח ומערב. נכון להיום, ברחבי העיר קיימים 65 מבני שירותים ציבוריים, מתוכם נוספו 8 מבני חדשים במהלך שנת 2021 ושודרגו עשרות תאי שירותים. עד סוף שנת 2022, יותקנו 10 מבנים חדשים נוספים.

בין השירותים שהותקנו במרחב הציבורי, קיימים שני מבנים של שירותים אוטומטיים מתקדמים ביותר, המעוצבים ברמה גבוהה ומבצעים שטיפה ניקוי וחיטוי באופן אוטומטי. השירותים ממוקמים בכיכר חשין וברחוב בוש.

השירותים החדשים בגן סאקר. צילום: דוברות עיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר: "שירותים ציבוריים הם לא מותרות. אנו כעירייה קשובים ופתוחים לצרכי התושבים והקהל הרחב המגיע לירושלים ועושים הכל על-מנת להנעים את השהייה במרחב הציבורי ולספק את השירותים הנדרשים תרתי משמע.

דעיכתו של גל הקורונה מביא איתו עלייה משמעותית של אורחים ותיירים לבירת ישראל, ולצורך כך הנחתי את הגורמים המקצועיים בעירייה להוסיף ולהרחיב את מספר תאי השירותים הציבוריים ברחבי העיר, בדגש על מקומות תיירותיים ודגש על ניקיון ונוחות למשתמשים."

בהשקעה של כחצי מיליארד ש"ח: תכנית עיריית ירושלים לשדרוג כבישי העיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן