חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מותג המתנות החברתיות TNX מגיע לירושלים | כל הפרטים

שכולן טוב
קבוצת שכולו טוב מרחיבה את הפעילות, הקימה מרכז הכשרה שיקומי למותג המתנות החברתיות TNX המהווה מסגרת שיקום והכשרה לאנשים בעלי חסמים תעסוקתיים. במרכז ינהלו את תחום המכירות הדיגיטליות, הלוגיסטיקה, תמיכה באתר המכירות, שירותי אי-קומרס ועוד.

קבוצת שכולו טוב, הפועלת ברחבי הארץ לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, הקימה מרכז שיקום והכשרה לאחד ממותגי הדגל שלה בירושלים. המותג, TNX, מציע לקהל הרחב, כולל המגזר העסקי, מגוון מתנות החל משוקולדים, בקבוקי יין, נרות, מארזים זוגיים ועוד. כלל המוצרים יוצרו על ידי אנשים עם מוגבלויות כחלק מתהליך השיקום שלהם במטרה לרכוש כלים מעשיים ולחזור לשוק העבודה.

את המתנות והמארזים מוכרת הקבוצה באתר האינטרנט של TNX ובמעלה מ-40 דוכנים בפריסה ארצית. במסגרת מיזם TNX הקבוצה פועלת למען שיקום והכשרה לאנשים עם חסמים תעסוקתיים. המארזים של TNX מיוצרים במפעלים השונים של הקבוצה ומשם מופצים לחנויות וכעת גם למרכז החדש בירושלים.

המרכז החדש בירושלים מציע לאנשים עם חסמים תעסוקתיים מגוון של תפקידי הכשרה חדשים ביניהם: טלמרקטינג מכירות, שירות לקוחות, טיפול בהזמנות מהאתר, קשר מול מגוון עסקים באזור ירושלים והתנסות במכירות B2B, הכשרת שילוח ולוגיסטיקה, ניהול מוצרים ועוד.

התפקידים החדשים המוצעים במרכז יקנו למקבלי השירות של הקבוצה כלים והכשרות מקצועיות שיסייעו לעתיד התעסוקתי שלהם ויתמכו בתהליך ההשתלבות בשוק העבודה הטבעי.

"המטרות המרכזיות של המרכז היא יצירת הזדמנויות מגוונות , שיקום צמוד במרכז ההכשרה, תשתיות מתקדמות, הכשרות לעולם הדיגיטל, הכשרות פרונטליות והכל קורה בסביבת עבודה מעוצבת וחדשנית", סיפר עופר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב.

כהן מסביר כי, "ההתרחבות שלנו בירושלים נועדה למקסם את היכולות והכלים שאנו מעניקים למקבלי השירות שלנו. במסגרת ההכשרה, מקבלי השירות יכולים לתרגל את הכישורים שיסייעו להם בהמשך להשתלב בשוק התעסוקה. ברכישת מתנות TNX אתם שותפים בקידום וביצירת הזדמנות תעסוקתית שווה למען אנשים עם מוגבלויות".

שכולן טוב
צילום: שכולו טוב

6 קטינים נעצרו בחשד להצתות בשדה קוצים בירושלים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן