חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיכאל קוזמין, בן שירות לאומי במוזיאון ישראל- נבחר כמצטיין השירות הלאומי

ברכות חמות למיכאל קוזמין, מתנדב שירות לאומי במחלקה לרישומים והדפסים במוזיאון ישראל, שנבחר כמצטיין לשנת תשפ"ג. מיכאל קוזמין (ירושלים) מתנדב השירות הלאומי באמצעות עמותת בת עמי, נבחר כמצטיין לשנת תשפ"ג.

בטקס חגיגי שהתקיים ב-29.5.23 הוענקה למיכאל תעודת הצטיינות על פעילותו במחלקה לרישומים והדפסים במוזיאון ישראל. מיכאל שיסיים בחודש ספטמבר שנתיים של התנדבות במוזיאון, אמר, "אני מאד אוהב את העבודה כאן שתורמת לי הרבה ומשקיע בה, נחשפתי פה לכל כך הרבה מידע מעניין על אמנות ודברים שלא הכרתי קודם".

רונית שורק, אוצרת לרישומים והדפסים, מספרת, "כשמיכאל הגיע חששתי שיהיה לנו קשה להעסיק אותו במשך שנה שלמה, עכשיו אחרי שנתיים אני שואלת את עצמי איך נסתדר בלעדיו… מיכאל עושה עבודה נפלאה. הוא סייע לנו בדיגיטציה של הקיטלוג.

צילום: דוברות מוזיאון ישראל

יש באוסף הרישומים וההדפסים כרטסת שבה נשמרו 40 שנים של קיטלוג ועליהם נוספו הערות ומידע נוסף של החוקרים, את המידע הזה מיכאל אסף מכל הכרטיסיות והעביר לקובץ מסודר שאותו נוכל בקלות להוסיף לקטלוג הדיגיטאלי. מעבר לכך הוא עושה עבודה מקצועית באיסוף מידע וקיטלוג של אוסף המפות העתיקות".

לדברי עודד רחמים, ראש מחלקת ביטחון וחירום והאחראי על שילובם של עובדים ומתנדבים המתמודדים עם מוגבלויות, במוזיאון, "מיכאל מתנדב במוזיאון במסגרת שירות לאומי דרך עמותת בת עמי.

כיום ישנם 14 מתנדבי שירות לאומי עם מוגבלויות, במחלקות השונות במוזיאון, אנחנו דואגים להתאים לכל בן\בת שירות לאומי את התפקיד שמתאים לו, לשמחתנו עם השנים מספרם עולה בהתמדה".

צילום: דוברות מוזיאון ישראל

עיריית ירושלים גאה להכריז: פסטיבל ירושלים לאמנויות יוצא לדרך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן