חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכירים הורים שזה רלוונטי עבורם? שתפו! ניצחון ענק לפורים ההורים ועיריית ירושלים – הלימודים יתקיימו מחר בשכונות הכתומות I כל הפרטים

משה ליאון, חגית משה, ילדים,בית ספר

לפני זמן קצר פרסמנו כאן בפורטל ירושלמים! שקבינט הקורונה עומד לאשר את קיום הלימודים בשכונות הכתומות בירושלים, לאחר מאבק שהובל על ידי פורום ההורים העירוני.

לפני זמן התקבל האישור לו ייחלו רבים בעיר והוחלט כי הלימודים אכן יתקיימו בשכונות הכתומות ומעיריית ירושלים נמסר:

" עיריית ירושלים מעדכנת כי בהתאם להסכמות שהגיעו מול משרד הבריאות ואישור הממשלה, היא תפתח החל מממחר, יום שלישי את הלימודים לכיתות גן-ד', בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים, זאת בנוסף לשכונות שבהן כבר חזרו תלמידי גן-ד' ללימודים פרונטליים.

בעירייה מציינים כי בהתאם להחלטת הממשלה, תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו בלמידה מהבית וכן במפגשים פרונטליים בשטחים פתוחים בקבוצות של 9 תלמידים ומורה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח לבשר על החזרה ללימודים של אלפי תלמידים ירושלמים נוספים בשכונות העיר, בהתאם לסיכום שהגענו היום מול משרד הבריאות. אני רוצה להודות מקרב לב לפרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, ולשרי החינוך והבריאות, על שיתוף הפעולה בעזרתו אנו מחזירים אל ספסל הלימודים תלמידים נוספים. אני קורא שוב לכל תושבי ירושלים – צאו ולהתחסן. רק כך נקדם את החזרה לשגרה".

משה ליאון, חגית משה, ילדים,בית ספר
צילום: דוברות ראש עיריית ירושלים

חגית משה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך: "אני מברכת את ההחלטה לפתוח את מוסדות החינוך, ילדים זקוקים לקשרים חברתיים, קשר אישי עם המורה ולהפחית את זמן הלימוד מול מחשב כדי ליצור סביבה שתאפשר לתלמידים ללמוד באופן מיטבי.
ראש העיר ואני דרשנו לפתוח את מערכת החינוך גם בשכונות נוספות, על מנת שהתלמידים יוכלו לחזור לשיגרה מבורכת.
אני מודה לראש העיר על העבודה הקשה מול שר הבריאות ושר החינוך כדי לדאוג לילדי ירושלים".

חברת מועצת העיר וסיו"ר התעוררות במועצה עו"ד עינב בר כהן שהשתתפה היום בהפגנה, שמחה מהבשורה על החלטת קבינט הקורונה ואמרה: "אני מברכת על ההחלטה החשובה של קבינט הקורונה לפתוח מחר את מערכת החינוך בירושלים איפה שניתן, באחריות וברגישות, בשכונות כתומות וצהובות.

ירושלים כעיר הגדולה במדינה, עיר בה השכונות הן בסדר גודל של ערים בישראל, צריכה מתווה ייחודי משלה. מתווה על פי שכונות ולא מתווה אשר מתייחס אליה כמקשה.

עכשיו אחרי שהשתנתה ההחלטה, המשימה החשובה ביותר היא לפעול להורדת התחלואה, עידוד התחסנות ולבצע אכיפה נוקשה ושיוונית נגד כלל המגזרים בעיר בדגש על מוסדות שמפרים את ההנחיות.

לצערנו כל זה לא נעשה היום על ידי העירייה והעומד בראשה, משה ליאון. כל הכבוד לפורום ההורים שנאבק על מתווה השכונות ופתיחת המוסדות והוביל את השינוי החשוב הזה לטובת ההורים והילדים בעיר."

גרים בשכונה כתומה בעיר? תתכוננו – אחרי מאבק פורום ההורים הבוקר, ייתכן שבשעות הקרובות יוחלט להחזיר את הלימודים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן