חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה עשו נציגי החסידויות במטה המשטרה בירושלים?

החסידויות בירושלים בחיזוק הדדי עם משטרת ישראל: לראשונה נפגשו נציגי החסידויות עם צמרת פיקוד המשטרה במרחב ציון בירושלים.

מאות אלפים צפויים לפקוד את ירושלים בשבועות הקרובים, מי לתפילה ברחבת הכותל המערבי, ומי לחצרות האדמור"ים ולבתי הכנסת והמדרשות הרבים הפרוסים בעיר. בפרוס השנה החדשה משטרת מחוז ירושלים נערכת בכוחות גדולים לקבל את הבאים בשערי העיר, ולהעניק להם ביטחון אישי וקהילתי וכמובן לסייע בהכוונת התנועה הרבה.

השנה לראשונה פעלו מפקדי מרחב ציון החולש על עיקר השכונות החרדיות בשיתוף פעולה הדוק עם החסידויות השונות על מנת לשמוע ולסייע לכל חצר חסידית לפי הצרכים היחודיים שלה.
כחלק משיתוף הפעולה הפורה הגיעו נציגי החסידויות לביקור במרחב ציון של מחוז ירושלים.

לראשונה חברו יחדיו נציגי חסידות גור, בעלזא, ביאלה, נדבורנה, זוויעל, קופישניץ, שומרי אמונים, קרלין סטולין, ערלוי וחב"ד 'שבט אחים גם יחד' לשיחה מקיפה עם מפקד מרחב ציון תנ"צ רונן עובדיה על האתגרים של הקהילות לקראת החגים.

נציגי החסידויות שמעו סקירה מקיפה על היערכות המשטרה אל מול האתגר הביטחוני בימי החגים, ועל הפעילות של כלל השוטרים במחוז ירושלים כשהמשימה היא שכל הבאים בשערי העיר ישובו בשלום לביתם שמחים ומרוצים.

צילום: דוברות המשטרה

נציגי החסידויות המאגדים עשרות אלפי בני אדם שמעו את מפקד תחנת לב הבירה נצ"מ שלומי טובול על הדרכים הנכונות להתנהלות להתנהלות נכונה ואחראית כפי שהנציגים יעבירו לחצרות השונות.. "אני מבקש ממכם להמשיך ולאתגר אותנו במכל יום ויום ואנחנו זמינים בכל שעה עבורכם סיכם נצ"מ טובול.

כחלק מהמפגש המיוחד שהינו פורץ דרך נחשפו נציגי החסידויות לתוכניות המשטרה לציבור החרדי כפי שמנוהלות ע"י מפקד מרכז שיטור חרדים רפ"ק ישראל אביב והשוטרים הקהילתיים המלווים את תושבי השכונות החרדיות בכל יום ויום.

בשיח שהתפתח במפגש שיבחו נציגי החסידויות את המפגשים היומיומיים ביניהם לבין מפקדי המרחב וציינו בחום כי כולם חשים את החום הרב והאנושי שיוצא מלישכתו של ממ"ר ציון והמפקדים.

רב מחוז ירושלים פקד שמעון שוקרון חיזק את הנוכחים על פעילותם הברוכה בקרב בני קהילותיהם ואת מפקדי המשטרה שפועלים ללא לאות בטרה אחת ויחידה לחזק את שיתוף הפעולה בין המשטרה לחצרות החסידיות ובכל לחזק את ביטחונה של העיר.

נציגי החסידויות ומפקדי המרחב סיכמו על עריכת מפגשים משותפים בתכיפות גדולה מבחינת 'איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק' ונשאו תפילה לשלומם של הבאים מכל קצות הקשת הדתית חרדית לחגים בירושלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן