חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרגש: לוחמי דובדבן נרתמו להגשים את חלומו של נפגע הטרור להגיע לסיירת

יחידת דובדבן התגייסה למען נפגע הטרור בניה פרץ ולקחה יעד בקמפיין "מנצחים את הטרור". ביחידה אירחו את בניה לסיור מיוחד ובניה קיבל השראה מאנשי היחידה לקרב חייו – לחזור ללכת. מפקד דובדבן לבניה "מי שיש לו כוח רצון להצליח יצא מזה – אתה גיבור אמיתי ואנחנו איתך, עוד שנה גג אתה על הרגליים"

במשך למעלה משנתיים התאמן בניה פרץ על מנת להגיע ולהתגייס לסיירת. חלומו של בניה נקטע ביום אחד כאשר מחבל פתח לעברו בירי בעת שעמד בתחנה בצומת תפוח וכתוצאה מכך הוא נפצע באורח קשה. כעת, מתגייסים לוחמי דובדבן על מנת להגשים לבניה את החלום והם לוקחים חלק בגיוס ההמונים למען ניתוח יחודי בחו"ל שהצלחתו תחזיר לבניה את היכולת ללכת.

חיילי דובדבן ומפקד היחידה, שאיבד גם הוא את עינו במהלך קרב בצוק איתן, ולמרות הפציעה המשיך להתקדם, אירחו את בניה לסיור ביחידה.

מפקד היחידה שוחח עם בניה ואמר לו: "לפעמים שיש משברים לא מתערבים בהם, אלא הפוך, צריך לחפש כל הזמן איך להתקדם. מי שיש לו כוח רצון להצליח – יצא מזה. אתה גיבור אמיתי ואנחנו איתך, אתה בן בית פה. בעז"ה עוד שנה גג אתה עומד על רגליים, ואיפה שאתה רוצה אתה פה. כל היחידה מאחוריך".

לוחמי היחידה המיוחדת הציבו לעצמם ייעד מתוך ארבעה מיליון השקלים שלהם הוא זקוק בשביל הצלחת הניתוח. בין התורמים ישנם לוחמי יחידה בעבר ובהווה יחד עם אנשים נוספים שהיחידה התרימה. נציין כי בחודש שעבר נפגש בניה עם מח"ט שומרון, אל"מ שמעון סיסו שהבטיח לסייע לו להתגייס ליחידת מגל"ן.

אתר ההתרמה.

כאמור, השבוע יצאו בניה ובני משפחתו לקמפיין גיוס המונים תחת הכותרת "מנצחים את הטרור" שמטרתו לממן ניתוח חדשני בחו"ל שיאפשר לבניה לחזור ללכת. הקמפיין זוכה לתמיכה רבה בציבור, ותוך שעות מאז עלה לאוויר הוא חצה את רף 2 מיליון השקלים מאלפי תורמים שונים. מדובר בניתוח שעלותו מוערכת בארבעה מיליון שקלים אשר כוללים נסיעה מיוחדת לחו"ל עם צוות רפואי, שילווה את הניתוח והליך ההחלמה.

נזכיר כי בניה נפצע בפיגוע ירי בצומת תפוח, בעת עמד שם יחד עם חבריו בדרכם לישיבה באיתמר. כתוצאה מהפיגוע נפצע בניה באורח אנוש, לצד חברו יהודה גואטה הי"ד שנרצח בפיגוע וחבר נוסף שנפצע באורח קל. פציעתו הקשה של בניה גרמה לו לשיתוק בכל חלקי גופו, אך בזכות הליך שיקום ארוך וכוח רצון גדול הוא הצליח להשיב לעצמו את היכולת להזיז את פלג גופו העליון, וכעת הצלחת הניתוח תוביל לכך שהוא גם יוכל לחזור ללכת ולנצח את הטרור.

נעים להכיר: הפנורמה והפטיו – האולמות החדשים והחדשניים בעיר

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן