חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה ליאון: "מאמין שיהיה הסגר ביומיים הקרובים"

ראש עיריית ירושלים מסיר את העננה ומבהיר: "יהיה הסגר, המשטרה תסתובב ברחובות" | מילן מועלם


ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הוא הראשון שהתמודד באומץ עם השאלות הקשות של התושבים והערב, בראיון לעיתונאים, מצהיר ראש העיר שההסגר קרוב מתמיד.

"קודם כל אנחנו בימים קשים.לצערי הרב חושב שזה הולך להחריף .התעסקנו היום יותר בנושא משמעויות סגר וכל המשתמע מכך. אנחנו בקשר שוטף עם משרד הבריאות. היום בבוקר ערכתי ישיבה עם פיקוד העורף והמשטרה ומנהלי המנהלים כדי לדעת מה המשמעות של הסגר ואיך אנחנו אמורים להתנהג. אני מאמין שיהיה הסגר, ביומיים הקרובים תהיה החלטה סופית".

ליאון המשיך:" אני מאמין שביום יומיים הקרובים יצא הצו המורה על הסגר. אנחנו כעיריית ירושלים ערוכים ומוכנים והמטרה שלנו היא לספק את השירותים החיונים. ירדנו לשלושים אחוז מכח האדם בעירייה. אלף מתוכם הם עובדי התברואה והניקיון והשירותים ימשיכו לפעול".

לשאלה כיצד יאכף ההסגר ענה ליאון:" המשטרה אמורה להסתובב ברחובות ולשאול אנשים למה הם בחוץ, מאיזו סיבה  ומי שאין לו סיבה יאלץ להישאר בבית".

לגבי התנהלות תושבי מזרח ירושלים אמר:  במזרח ירושלים הייתי מאוד מודאג עד אתמול. היו 11 מעברים פתוחים מהרשות הפלסטינית אלינו, כרגע המעברים סגורים. הם הפנימו ושומרים על שמירה בין אנשים וכמה שפחות אנשים בחוץ.זה חודר לאט לאט אבל היינו צריכים שהמעברים יהיו סגורים".

לסיום אמר:" אנחנו די מרוצים ממה שקורה בעיר, אנשים מבינים את המצב בו אנחנו נמצאים".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן