חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כסף מסופרמרקט ואופניים חשמליים: הגנב ששיגע את תושבי העיר נתפס

צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, עצרו לפני כשבוע אדם בשנות ה-50 לחייו תושב מרכז העיר ירושלים, בעקבות מספר תלונות על גניבות ברחבי ירושלים.

עם קבלת התלונות במשטרה, חוקרי תחנת לב הבירה פתחו בחקירת המקרים והצליחו במהרה להתחקות אחר זהות הנאשם.

בעת שהחוקרים הצליחו להתחקות אחר זהותו, והוצא כנגדו צו מעצר על ידי בית המשפט ובעת שהשוטרים הגיעו לביתו על מנת לעוצרו, דפקו על דלת ביתו ואמו שנכחה בבית התמהמה ולאחר זמן מה פתחה את דלת הבית בעוד הנאשם ניסה להמלט, קפץ ממרפסת ביתו אל מרפסת בית השכנים בקומה התחתונה וזאת על מנת להמלט מפני השוטרים, אך ללא הצלחה.

השוטרים דלקו אחר הנאשם שהסיג גבול וקפץ אל מרפסת השכנים, אחזו בו והוא החל להתנגד ולהשתולל עד שהשוטרים הצליחו להשתלט עליו והוא נעצר על ידם והועבר לתחנת המשטרה.

מחקירת המקרים על ידי חוקרי תחנת לב הבירה עלה כי הנאשם היה מעורב במספר גניבות של רכוש בשבועות האחרונים ברחבי העיר ירושלים.

באחד המקרים לפני כשבועיים, הנאשם נכנס לסופרמרקט במרכז העיר ירושלים, ניצל שעת כושר בה אף אחד מהעובדים לא הבחין בו, ניגש לדלפק המכירה וגנב מכספת שהיתה במקום סכום כסף רב של כ- 4000 ש"ח, הכניסם לתיקו ועזב את המקום באין מפריע.

במקרה אחר, לפני כשבוע בשעות הצהריים, החשוד הבחין באופניים חשמליים בחזית בית עסק במרכז העיר, גנב את האופניים ונמלט מהמקום כשהוא רכוש עליהם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בעל האופניים שהבחין שהאופניים בתנועה בעקבות מכשיר שהותקן עליהם, יצא מבית העסק בו שהה והחל לדלוק אחר האופניים. לאחר זמן מה, הבחין המתלונן בנאשם שכבר הספיק לצבוע את האופניים ולהחליף מנעול, ולקח את אופניו מהנאשם תוך שהבחין כי הנאשם אף גרם נזק לסוללת האופניים ולמנעול וגנב את הציוד האישי של המתלונן שהיה מונח על האופניים.

במקרה נוסף, בשעת ערב הנאשם גנב את אופניו של לקוח שהחנה אותם בסמוך לבית עסק בדרום ירושלים, הספיק להזיזם ממקומם, התקרב אליהם בשנית וגנב אותם כשהוא רכוש עליהם ועזב את המקום.

לאחר שביום 22.1 הנאשם נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה, מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט לטובת פעולות החקירה, אמש עם סיום החקירה וביסוס ראייתי כנגדו, הוגשו נגדו מספר כתבי אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים.

קצין החקירות של תחנת לב הבירה פקד יוסי רגב אמר: "הנאשם בחר לבצע את הגניבות בדרך כלל בשעות אור יום ללא כל חשש ומורא מפני החוק וביצע את אותה עבירה שוב ושוב.

לצד המשך החקירה ומיצוי הדין עם הנאשם, אנו ממליצים לציבור כולו לשמור על רכושו, ואנו נמשיך להיאבק בעברייני רכוש באמצעות מגוון פעולות חקירה גלויות וסמויות במטרה לאתר, לעצור ולמצות את הדין עם עבריינים אלה במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן