חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנות לראש השנה 2024

קרדיט תמונה FREEPIK

חג ראש השנה קורא לחגוג ולשמוח גם במקום העבודה, ואיזו דרך טובה יותר מאשר באמצעות החלפת מתנות מתחשבות בין עמיתים? כאמור, נהוג לחלק לעובדים שי בחלק מחגי ישראל, וראש השנה הוא אחד מהם.

ישנן אפשרויות רבות ושוות למתנות חג לראש השנה לעובדים, מתנות שיבטיחו שכל אדם ירגיש מוערך ללא קשר לרקע או לתפקיד שלו בחברה. ההחלטה לחלק לעובדים מתנות גם בחג ראש השנה 2024 ולא רק בחגים הגדולים כדוגמת ראש השנה ופסח, מכלילה משקפת את מחויבות הארגון לגיוון ושוויון.

ישנן מבחר מתנות לראש השנה המתאימות לטעמים ולצרכים שונים לא רק מראה התחשבות אלא גם מטפח תרבות עבודה חיובית. אפשר לבחור במגוון פינוקים ללא סוכר למי שמודע לצריכת הסוכר שלו, או חטיפים ללא גלוטן לאנשים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, מה שמבטיח שאף אחד לא יישאר בחוץ במהלך החגיגות. הצעת מגוון אפשרויות גם מונעת כל מראית עין של יחס מועדף, ומחזקת את המסר שהארגון דואג באופן שווה לכל עובדיו.

מארז ממתקים – מתנה קלאסית לעובדים

אין ספק שיש משהו כיפי ומשמח בפתיחת העטיפה של מארז ממתקים מפנק ומתוק שמשמח כל אחד. מבחינת מתנות לראש השנה, מארז ממתקים הוא עדיין המתנה הטובה והמכובדת ביותר שאפשר לתת לעובדים לכבוד ראש השנה במהלך השמחה וחגיגיות.

מגוון הממתקים שניתן לשלב בחבילה אחת הוא גדול מאוד – תוכלו לבחור מארז עם מבחר ממתקים מוכרים ואהובים או חטיפים בצהריים ועד טראפלס שוקולד יוקרתיים או עוגיות ומאפים בעבודת יד.

מארז ממתקים כשי בראש השנה הוא גם מתנה משתלמת כלכלית, ועל אף שניתן להכינו בהתאמה אישית, כיום ישנם כל כך הרבה מארזים יפהפיים מוכנים מראש  שרק תצטרכו לבחור ביניהם ולהזמין משלוח. הולכות יד ביד בעת הרכבת אריזת ממתקים. חברות יכולות להחליט על תמהיל המתאים לתקציב שלהן ולהעדפות התזונתיות או המגבלות של עובדיהן, מה שמבטיח שכולם יוכלו לקחת חלק בשמחות. אם תבדקו באתרי האינטרנט  את כל האפשרויות הרבות, תבינו שאכן מדובר במתנה עשירה ומתאימה לחג, שכן סלסלות השי המסורתיות לחג הן באמת חבילה של שמחה. אל תחשבו פעמיים ורכשו למשפחה, לחברים, או לצוות העובדים במקום העבודה מארז מכובד של ממתקים שיהיה בעל ערך יותר מרק מחווה מתוקה – זו עדות להערכה מתחשבת ורצון לשמח את העובדים ומשפחתם בחג.

מארז יין לראש השנה

כשמדובר בראש השנה, ליין יש מקום נכבד כמתנה כמו בכל חגי ישראל. אין כמו להרים כוסית עם בקבוק יין משובח. כאשר בוחרים לתת מארז יין במתנה, בוחרים להדהד את רוח השמחה המסורתית של החג. היין הוא סמל לשמחה במסורת היהודית, וללא ספק זו מתנה יפה ומכובדת ביותר.

במגוון המתנות לראש השנה הקיימות במארזי היין, תוכלו למצוא אפשרויות המותאמות לחיך מגוון – בין אם מדובר ביין אדום עשיר או ביין לבן מרענן, יין יהיה בחירה טובה כשי לחג. הבחירה לרכוש לעובדים מארזי יין משדרת גם מחשבה וגם טאצ' אישי. אפשר להזמין מראש ולחלק לעובדים במשרד או בהרמת כוסית שמארגנים במקום העבודה, או שאפשר להיעזר בשירותי משלוחים עד הבית, כדי לשלוח לעובדים את מתנת החג שלהם.

אם החלטתם להזמין מארזי יין מבין כל מארזי המתנות לראש השנה האפשריות שקלו מבחר איכותי מכרמים ישראליים ידועים או מיקבי בוטיק המתהדרים בשבחים מקומיים ובינלאומיים כאחד. בחירה ביין ישראלי ועידוד ענף היין המקומי, תהיה בעלת ערך מוסף. תוכלו גם לתת מתנה וגם לתמוך בעסק ישראלי שזה תמיד עניין מבורך, בפרט בתקופות החגים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן