חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נאסרה כניסת יהודים להר הבית

בשל התנגשות חג הקורבן של המוסלמים עם ט' באב, החליט הדרג המדיני בהמלצת המשטרה למנוע כניסת יהודים להר הבית הבוקר. סמוטריץ':"סגירת הר הבית בט' באב ליהודים – בושה וחרפה" / מילן בן דוד-מועלם

בוקר מתוח בירושלים- הדרג המדיני הגבוה החליט הבוקר בהמלצת משטרת ישראל, למנוע כניסת יהודים להר הבית לתפילה לרגל ט' באב.

כ-2000 מוסלמים כבר הגיעו לאזור הר הבית, ומאות יהודים שהגיעו לכניסה קיבלו הודעה שאין להם אישור להיכנס לקיים את תפילתם במקום לאור העובדה שצום ט' באב מצויין השנה במקביל לחג הקורבן.

 

צילום: משטרת ישראל

 

ממשטרת ישראל נמסר: "החל משעות הבוקר המוקדמות עשרות אלפי מתפללים פוקדים את הר הבית. בשעה האחרונה, התקיימה הערכת מצב מיוחדת בראשות מפקד מחוז ירושלים ובסיומה הוחלט כי לאור כמות המתפללים ופוטנציאל החיכוך הגבוה לא יתאפשרו בשלב זה ביקורים בהר הבית.משטרת ישראל ערוכה באזור כבר מליל אמש ובמהלך הבוקר הזה עם מאות שוטרים ולוחמי מג״ב הפרוסים במגוון משימות, הכל במטרה לשמור על הסדר הציבורי ועל שלומם ובטחונם של המתפללים והמבקרים באזור".

 

השר בצלאל סמוטריץ' אמר הבוקר: "סגירת הר הבית ליהודים בתשעה באב היא בושה וחרפה, מהסוג שמזכיר לנו על מה אנחנו צמים היום. ההחלטה להיכנע לטרור ולאלימות הערבית במקום הקדוש ביותר לעם היהודי היא השורש לאובדן ההרתעה גם ביתר הגזרות".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן