חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נהג שנפסל ע"י בית משפט – נתפס כשהוא נוהג; הצהרת תובע נגד חשוד בסחר בסמים | כל הפרטים

הרכב שאותר

בפעילות משטרת ישראל בעיר ירושלים, נתפס ונעצר נהג הפסול לנהיגה על פי החלטת בית משפט. בדיקה מעמיקה העלתה כי הרכב בו נהג, נטל חלק לפני מספר חודשים ב"שיירת חתונה" שהפרה את הסדר בעיר.

משטרת מחוז ירושלים שמה לה ליעד להיאבק בתופעה של נהגים המתעלמים מחוקי התעבורה וממשיכים לבצע עבירות תעבורה, זאת בניגוד להחלטות קודמות של בית משפט בעניינם. במסגרת פעילות שנערכה אתמול בעיר ירושלים, אותר על ידי שוטרי מג"ב רכב ולאחר שעוכב נהגו לבדיקה התברר כי נהג הרכב הנו פסול לנהיגה ביודעין, החלטה שהושתה עליו בבית משפט, ואף על פי כן ממשיך לנהוג.

הנהג החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה ביחידה המרכזית של אגף התנועה במחוז ירושלים ורכבו נתפס על ידי המשטרה. עוד עלה כי רכב זה שנתפס השתתף לפני מספר חודשים ב"שיירת חתונה" באזור כביש בגין בעיר, שבמהלכה מספר כלי רכב חסמו את ציר התנועה תוך שנוסעי השיירה הפרו את הסדר הציבורי במקום – מעשה פסול שבעקבותיו בוצעה אכיפה ונרשמו דו"חות נגד המעורבים ואף נעצר בהמשך לחקירה החשוד – בעל השמחה.

הרכב שאותר
צילום: דוברות משטרת ישראל

בנוסף לכך, לאחר שלפני זמן מה איתרו שוטרים ברשותו של חשוד סמים מסוג קוקאין וחשפו בחקירה שביצע פעולות סחר בסמים, היום הוגשה הצהרת תובע כנגד חשוד תושב העיר העתיקה בירושלים.

לפני כשבוע, החשוד נעצר בעיר העתיקה בירושלים על ידי בלשי המשטרה של מרחב דוד במחוז ירושלים, כשברשותו נתפס חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין. המשטרה פתחה בחקירה תוך איסוף ראיות וממצאים.

במהלך חקירה נחושה ומקצועית של חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים, אותרו ארבעה קליינטים שהחשוד, בשנות ה- 30 לחייו תושב העיר העתיקה, מכר להם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין לאחר שנהג לסחור באזור העיר העתיקה בירושלים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה במשטרה היום, הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד ליום 27.12 וצפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

על כך נמסר מהמשטרה: "במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך בנגע הסמים, המשטרה תמשיך למקד פעילות ואכיפה במחוללי הפשיעה בדגש לסוחרי ומפיצי הסמים המסוכנים בניגוד לחוק".

חבילות סמים שנמצאו אצל החשוד
צילום: דוברות משטרת ישראל

ניסו לגנוב כלי רכב – ונתפסו: משטרת ישראל נגד עבירות הרכוש בירושלים ובית שמש | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן