חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפגעתם מהאדם הזה? המשטרה מחפשת אתכם לצורך הגשת תלונה

החשד: תושב ירושלים ביצע עבירות מין בקטין ובהמשך, הטריד אותו טלפונית. מעצרו של החשוד הוארך אמש בבית המשפט במספר ימים. כעת מנסה המשטרה לאתר אם ישנם קורבנות נוספים.

במסגרת חקירת המשטרה שהחלה בחודשים האחרונים, בעקבות תלונתו של קטין כבן 16 על כך שנפגע מינית על ידי חשוד שהכיר במרכז העיר ירושלים, נעצר החשוד במעשה והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים.

אילוסטרציה, ניידת משטרה. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, הקורבן והחשוד נפגשו באקראי ובין השניים התפתחה שיחה שבמהלכה הצליח החשוד לגרום לקורבן להיענות להצעתו לשחק יחדיו במשחקי מחשב. בתוך כך, גלש החשוד למעשים מיניים כלפי הקורבן עד שבשלב מסוים הצליח למלט עצמו מהמקום.

כעבור שבועות ספורים, דיווח הקורבן על שארע לחוקרי המשטרה שפתחה כאמור בחקירה וניסיונות רבים לאתר את החשוד במעשה. בימים האחרונים, אותר החשוד על ידי בלשי תחנת לב הבירה והועבר לחקירה. אמש הובא בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-3 ימים, עד לתאריך 22.11.23, לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

חוקרי המשטרה מתחנת לב הבירה ממשיכים בימים אלו בחקירה לצד ניסיונות לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד ששמו אליהו כחלון, בן 22. במשטרה פונים לציבור: כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד מתבקש לפנות לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך.

החשוד בפגיעה המינית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן