חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סכו"ם – להתחדש בסכו"ם לקראת החגים

קרדיט לתמונה: באדיבות בי יוניק עיצוב הבית והמטבח

החגים הבאים אלינו לטובה, הם זמן טוב להתחדש בפריטים ומוצרים חדשים לבית בכלל ולמטבח בפרט. משפחות רבות בוחרות להתחדש בתקופה זו בכלי מטבח חדשים, בין אם זה בגלל שהם מארחים בני משפחה וחברים לארוחת חג וכך הם יכולים לנצל את ההזדמנות לזרוק או למסור פריטים ישנים ולרכוש במקומם דברים חדשים, ובין אם זה בגלל שהחגים מבשרים תמיד על התחלה חדשה, ומה יותר מלמד על כך מאשר פריטים חדשים לבית ולמטבח?

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא רכישת סט סכו"ם חדש לבית. מדובר על מזלגות, סכינים, כפות, כפיות, אשר ניתן לעשות בהם שימוש יומיומי או לחילופין, שימוש בעת ארוחות ואירועים מיוחדים. דוגמא אירועי חג, ארוחות שישי-שבת, ימי הולדת ואירועים אחרים.

חשוב לציין, שהרבה מאוד מעסיקים בוחרים לקנות מתנות חג לעובדים כלי מטבח כמו סטים של סכו"ם חדש. כך גם נוהגים הרבה פעמים אורחים המגיעים להתארח אצל משפחות או חברים בתקופה זו. הם מעדיפים לקנות להם מתנות לחג בדמות כלי מטבח.

למה חשוב לקנות סכו"ם חדש?

על פניו, התשובה לשאלה למה לקנות סכו"ם חדש היא מאוד בסיסית. בדיוק כמו שאנחנו קונים מעת לעת בגדים חדשים, כך עלינו לקנות סכו"ם חדש. נכון שמדובר על פריטים שיכולים להחזיק הרבה מאוד שנים, ועדיין, יהיה נכון מעת לעת להתחדש בסטים חדשים. יש לכך מספר סיבות.

סיבה ראשונה, סכו"ם, טוב ויוקרתי ככל שיהיה, עלול לצבור כתמי לכלוך, ואפילו חלודה במקרים מסוימים. דברים שאנחנו לא יכולים להימנע מהם ומוטב שלא להשתמש בסכו"ם אם זה קורה. לכן, אחת לכמה זמן, יהיה נכון לבדוק מה המצב שלהם ואז להחליט האם לקנות חדשים או לא.

סיבה שנייה, מעת לעת, אנחנו מגלים שחלקים מהסט הולכים לאיבוד. כפיות, מזלגות, סכינים. לפעמים אנחנו לא שמים לב ומניחים אותם באשפה ולפעמים הם הולכים לאיבוד בלי שום הסבר והיגיון. על מנת שלא נמצא את עצמנו עם מחוסר, עדיף לקנות סט חדש, ולהמשיך להחזיק בישן עד שלא יהיה בו צורך בכלל.

סיבה שלישית, גם סכו"ם ישן עלול להיהרס עד שלא נוכל לעשות בו שימוש. לדוגמא, הידיות של הסכינים או המזלגות עלולות לצאת מהמקום, בגלל שימוש יתר, חלודה או מסיבות אחרות. אלו דברים שצריך לשים לב אליהם ולכן מוטב לקנות סכו"ם חדש.

סיבה רביעית, לפני ארוחות משמעותיות, חגיגיות, בפרט בחגים, אנחנו צריכים להתחדש בסכו"ם חדש בשביל שנוכל ליהנות מעיצוב מודרני, ייחודי ויפה יותר.

איך רוכשים סכו"ם חדש?

כאמור, סכו"ם חדש יכול לשמש אותנו לצרכים אישיים, וכן אנחנו יכולים לקנות אותו ולהשתמש בו בתור מתנה לחגים לבני משפחה או חברים וכן אנחנו יכולים להשתמש בו בתור מתנות לעובדים, הן לחגים והן בנסיבות חגיגיות אחרות.

לפני שאנחנו קונים סכו"ם חדש, עלינו לבדוק מספר דברים:

ראשית, מה כולל הסט. האם הוא מציע את כל הרכיבים שאנחנו צריכים או רק חלק מהם. חשוב להדגיש, ניתן גם לקנות כל רכיב בנפרד. למשל, כפיות, כפות, מזלגות, באופן פרטני ולא כסט אחד שלם של כל הרכיבים.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק כמה חלקים כולל הסט מכל רכיב. אפשר למצוא סטים שכוללים 6 חלקים מכל רכיב ואפשר למצוא סטים שכוללים כמות גדולה יותר.

שלישית, יש לבחון את העיצוב של הסט וכן את החומר ממנו הוא עשוי. מוטב שהחומר יהיה חזק ועמיד כמובן.

לסיכום, סט סכו"ם יכול להוות מתנה נהדרת לחג, הן לנו והן לבני משפחה, חברים, עובדים או כל גורם אחר שאנחנו מעוניינים להעניק לו מתנה בתקופה זו.

 

היכנסו לצפות באתר בי יוניק עיצוב הבית בכתובת
https://beunique-homedecor.com

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן