חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירושלים: סכסוך שהוביל להצתה? 2 חשודים נעצרו

תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייהם נעצרו בחשד להצתת משאית משאבת בטון בשכונת עטרות כתוצאה מסכסוך עם בעל המשאית. מעצרם הוארך וצפוי נגדם כתב אישום

ב-17 במרץ התקבל במשטרה דיווח על משאית משאבת בטון שהוצתה בחניון בשכונת עטרות שבצפון ירושלים. כוחות משטרה, כבאות והצלה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו למקום. כתוצאה מהשריפה נגרם נזק כבד למשאית, אך לא היו נפגעים.

חקירה ראשונית העלתה כי מדובר בהצתה מכוונת. שני חשודים, רכובים על קטנוע, שברו את חלון המשאית, שפכו חומר דליק בתוכה, הציתו אותה ונמלטו מהמקום.

בעקבות ממצאים שנתפסו בזירה ופעילות חקירתית, איתרו שוטרי תחנת שפט את החשודים, תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייהם.הם נעצרו בחשד להצתת המשאית על רקע סכסוך שהתגלע בינם לבין בעל המשאית., מעצרם הוארך מעת לעת, וצפוי נגדם כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות.

קצינת חקירות בתחנת שפט, מפקח טל פרנסה ציינה: ״מיד בראשית החקירה הבנו שמדובר במעשה של הצתה מכוונת בכוונה לשרוף את המשאית ולגרום נזק לבעליה. אספנו ממצאים וראיות וכך חשפנו את זהות החשודים במעשה. לאחר שעצרנו אותם לחקירה וגיבשנו נגדם תשתית ראייתית לביצוע ההצתה צפוי נגדם כתב אישום. המעשה אמנם בוצע בחניון מבודד יחסית ובשעת לילה מאוחרת, אולם זה לא מנע מאיתנו להפוך כל אבן בכדי להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים״.

קרדיט: דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן