חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סניף חדש של רשת מחסני השוק, יחנך ברחוב הפלמ"ח בירושלים: "מחסני השוק בשבילך"

סניף חדש של רשת מחסני השוק, יחנך ברחוב הפלמ"ח בירושלים: "מחסני השוק בשבילך"; סניף זה הוסב מסניף קו- אופ, למחסני השוק בשבילך וכולל קצביית פרימיום, מעדניית גבינות ודליקטסים, מאפייה, מחלקת פירות וירקות מגוונת וקופות עצמאיות

סניף חדש של רשת מחסני השוק, יחנך השבוע ברחוב הפלמ"ח בירושלים: "מחסני השוק בשבילך". סניף זה הוסב מקו-אופ המיתולוגי בשכונה ל"מחסני השוק בשבילך" ויכלול קצביית פרימיום, מעדניית גבינות ודליקטסים, מאפייה, מחלקת פירות וירקות מגוונת וקופות עצמאיות.

רשת מחסני השוק, הנה בבעלותן של משפחות נעמן וכהן אשר הצמיחו את הרשת לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ. בשנת 2019 רכשה רשת מחסני השוק, את פעילותה של רשת קו-אופ, ומאז סניפיה מוסבים בהדרגה לסניפי "מחסני השוק בשבילך" כחלק ממהלך כולל.

סניף הפלמ"ח בירושלים המשתרע על פני שטח של כ-800 מ"ר, שופץ ועוצב מחדש לרווחת קהל הלקוחות ומעניק חווית קניה מתקדמת ונעימה, תוך שמירה על ערך ואווירה שכונתית.

צילום: שיווק מחסני השוק

מרשת מחסני השוק, נמסר: "אנו נרגשים להשיק את סניף מחסני השוק בשבילך הפלמ"ח, עבור תושבי ירושלים. סניף זה מצטרף לשורת סניפים ברחבי הארץ אשר עברו בהצלחה הסבה ונועדו לייצר חווית קניה שונה ומתקדמת כולל קופות עצמאיות בשכונות ולא רק בסניפים הגדולים.

כמובן ששמנו דגש מיוחד גם על תמהיל העובדים, בכדי לשמר את ערך השכונתיות בו אנו מאמינים, לצד הקפדה על ערכים של שירותיות, אדיבות ומקצועיות המהווים נר לרגלנו".

עוד הוסיפו ברשת: "מבדיקה שערך בימים האחרונים עיתון דה מרקר, עלה שרשת מחסני השוק היא הזולה ביותר בתוך הערים. אנו מקפידים לשלב בין מוצרים טריים ואיכותיים לבין תמחור תחרותי והוגן המוצגים ללקוח בכל עת בשקיפות מלאה.

כמובן שאנו גם מעודדים את לקוחותינו להפגין התנהגות צרכנית נבונה ולעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ובקבוצת הוואטס אפ הסודית וליהנות מהטבות ייחודיות המיועדות לחברי מועדון לאורך כל ימי השבוע".

"מחסני השוק בשבילך"- הפלמ"ח 42, ירושלים.

לאחר הפיגוע המחריד בחדרה: הפגנות בצמתים בירושלים וברחבי הארץ נגד הטרור

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן