חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עצרת הניצחון-רפיח עכשיו: לעצור את הכניעה לחמאס ולהשיב את החטופים

רפיח עכשיו- עצרת הניצחון

ביום חמישי מול מעון רה"מ בירושלים: עצרת הניצחון – רפיח עכשיו, בדרישה להשבת החטופים וחיסול החמאס

ביוזמת פורום תקווה המאגד משפחות חטופים, פורום הגבורה המאגד משפחות שכולות, התנועה הציונית-חברתית "אם תרצו", וארגונים נוספים, תתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00 מול מעון רה"מ בירושלים, עצרת המונים בדרישה להשבת החטופים וחיסול החמאס.

בעצרת ינאמו וישתתפו משפחות חטופים, משפחות שכולות ואנשי מילואים, בדרישה לעצור את הכניעה לחמאס, לחזק את כוחות הביטחון והדרג המדיני מול הלחצים מבית ומחוץ – מתוך הבנה שאסור להפסיק את הלחימה וחייבים להשיב את החטופים ולחסל את החמאס.

מפורום תקווה המאגד משפחות חטופים נמסר: "הניצחון יגיע רק כאשר החטופים ישובו ארצה והחמאס יובס, ביום חמישי נגיע לעצרת כולנו ונדרוש את מה שכל בנאדם היה דורש, השבת החטופים וחיסול הטרוריסטים מהחמאס הנאצי"

מפורום הגבורה המאגד משפחות שכולות נמסר: "בשעה חשובה זו אנו קוראים לכל עם ישראל להגיע לעצרת ולהשמיע קול ברור בעד המשך המלחמה עד הניצחון המוחלט, שיבת כל החטופים וחיסול החמאס. ערב חג הפסח חג החירות אנו דורשים חירות מכל איום על תושבי ישראל"

מתנועת אם תרצו נמסר: "לכל מי שיושב בבית ומתוסכל מול הפסקת הלחימה – אנו קוראים לכם לעזוב הכל ולהגיע לעצרת בחמישי. אין לנו ארץ אחרת. אם לא נצא ונפעיל לחץ, הניצחון לא יגיע."

רפיח עכשיו- עצרת הניצחון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן