חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פיגוע רצחני סמוך לעלי: ארבעה הרוגים וארבעה פצועים בתחנת דלק; מצוד אחר אחד המחבלים

לפני שעה קלה התרחש פיגוע ירי בתחנת דלק סמוך ליישוב עלי. במקום ארבעה הרוגים וארבעה פצועים נוספים בדרגות פציעה שונות.

ממד"א נמסר: "בשעה 16:13 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על 2 פצועים מירי סמוך לעלי.

8 נפגעים מירי טופלו בתחנת דלק סמוך לעלי, מהם 4 שלאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם בשטח ע"י פארמדיקים של מד"א ו-4 פצועים, מהם: 1 קשה, 2 בינוני ו-1 קל שמפונים בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בירושלים ופתח תקווה".

חובש רפואת חירום במד"א מוטי דהן סיפר: "קיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על פיגוע ירי בתחנת הדלק סמוך לעלי. הגענו בכוחות גדולים לתחנת הדלק וראינו מחזה קשה. 7 פצועים סבלו מפצעי ירי בגופם, חלקם בתחנת הדלק וחלקם במסעדה סמוכה.

צילום: דוברות איחוד הצלה

ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו להעניק טיפול רפואי, 3 מהפצועים פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים ולצערינו נאלצנו לקבוע את מותם של 4 נפגעים."

אביה חיים ויוני רוזנפלד פרמדיקים באיחוד הצלה מסרו: "למרבה הצער נקבע מותם של ארבעה בני אדם שנורו למוות – חלקם בתום מאמצי פעולות החייאה. כמו כן: הענקנו סיוע רפואי ראשוני לארבעה פצועים (נפגעי ירי). ולמספר נפגעי חרדה".

אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי אמר: "כוחות הביטחון יחד עם רבש"ץ הישוב נמצאים במקום הפיגוע. אנו קוראים לתושבים להישמע להוראות כוחות הביטחון ולהיכנס לבתים".

ממשרד הביטחון נמסר: "שר הביטחון יואב גלנט מקבל עדכונים שוטפים על פרטי פיגוע הירי בעלי והמצוד המתנהל אחר המחבלים. שר הביטחון יקיים בשעה 18:00 הערכת מצב עם הרמטכ״ל, ראש השב״כ ובכירי מערכת הביטחון".

צילום: דוברות מד"א

מוזיאון ישראל פותח תערוכה חדשה לחודשי הקיץ: תעלומות במצולות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן