חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פעילות מהירה של השוטרים הביאה למעצר פורצים בשני מקרים שונים

משטרת ישראל עצרה "על חם" חשוד, בן 22, תושב ירושלים מסתתר בתוך דירת מגורים לאחר שפרץ על פי החשד לתוכה. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט.

ביום חמישי האחרון בשעת לילה, התקבל דיווח מבעליה של דירת מגורים בדרום העיר ירושלים כי חושד שפרצו לביתו זאת לאחר ששכניו דיווחו לו כי נשמע רעש מתוכה.

שוטרי תחנת עוז של מחוז ירושלים שהיו בסמוך, הגיעו למקום תוך שהוכוונו על ידי בעלת הבית טלפונית לעבר כניסה נוספת למקום. השוטרים הבחינו כי חלון המרפסת פתוח ונכנסו אל הדירה. מיד כאשר הדליק השוטר את פנס הסריקה שברשותו, הבחין בחשוד מסתתר מאחורי שולחן ועל ידיו כפפות ובסמוך לו כלי פריצה.

השוטרים הנחושים הצליחו להשתלט על החשוד שניסה בשלב זה להימלט תוך שנאלצו להתגבר על התנגדותו עד שהשלימו את מעצרו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש במהלך סוף השבוע עד לתאריך 26.4.22 לטובת המשך פעולות החקירה.

צילום: דוברות משטרת ישראל

בהמשך לכך, שלשום התקבל דיווח במשטרה אודות חשד להתפרצות לכלי רכב במרכז ירושלים. שוטרים שהיו בסמוך למקום, החלו בסריקות אחר החשוד במעשה שהחל להימלט בעת שהבחין כי השוטרים בעקבותיו.

בתום מרדף רגלי אחריו באזור שדרת ממילא, החשוד נתפס ונעצר. בחיפוש שערכו השוטרים, נתפס ברשותו סכום כסף רב שעל פי החשד נגנב מהרכב אליו פרץ. החשוד, בן 47 תושב מזרח ירושלים, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה של מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית המשפט במהלך סוף השבוע עד לתאריך 25.4.22.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לשמירת ביטחונו של הציבור ורכושו, לאיתור ומעצר עברייני הרכוש ומיצוי הדין עמם".

צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה חשוד בירי על בית עסק בעיר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן