חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את האיש מאחורי אימפריית הרהיטים

מחברת תאורה והגברה לשכיר ומשם לאימפריית רהיטים: סיפורו המופלא של דוד אדרי | מילן מועלם

דוד אדרי, בעלי ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ בירושלים היה בעבר בעליה של חברת הגברה ותאורה מצליחה ומוכרת, אך חרף ההצלחה הגדולה שרשמה, החליט אדרי להיענות להצעה מפתה ביותר ולמכור את החברה כשהייתה בשיאה.

אדרי עזב את הענף והמשיך לעבוד כשכיר בחברה לקידום מכירות, בה הכיר את עדי גילון, שלאחר כשנתיים הפכה לרעייתו ולהם שלושה בנים: יונתן, דניאל ונועם.

העבודה כשכיר לא קסמה לאדרי ולאחר מספר חודשים בהם חיפש את היעד האידאלי עבורו, הוא הפך בצוותא עם חברו הטוב אלון ברוך לבעלי ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ בירושלים.

דוד אדרי. צילום: שרון רביבו

דוד, איך הגעת לענף הרהיטים?

״בתקופה בה חיפשתי בסבלנות את מקום העבודה הנכון עבורי, הקים אביו של חברי הטוב, טירן, את ״רהיטי קיבוץ השלושה״ בתל אביב, עסק שבתוך פרק זמן קצר הפך להצלחה. טירן הזמין אותי ואת אלון ברוך, שותפי היקר להגיע לסניף, להתרשם ולשקול אפשרות לפתוח סניף. לא משכנו זמן ועוד באותו היום הגענו כדי להתרשם. שאלנו על כל פרט ובתוך זמן קצר הגענו למסקנה שזה העסק שאנו רוצים לפתוח. זיהינו דרך, התחברנו מאוד וראינו ברהיטי קיבוץ השלושה עתיד שיתאים לנו מאוד מכל הבחינות. סיימנו את הפגישה ומי שלימים הפך לשותף שלי, אלון ברוך, אמר לי ״יאללה הולכים על זה״ ומספר חודשים לאחר מכן הפכנו יחד לבעלי ״רהיטי קיבוץ השלושה״ בירושלים.״

ואכן, העין החדה של אדרי וברוך זיהתה את הפוטנציאל והם מיהרו לממשו בשנת 2011, כשפתחו מתחם ענק של ׳רהיטי קיבוץ השלושה׳ במרכז בנית בתלפיות, ברחוב האומן 14 (מול רמי לוי).

צוות קיבוץ השלושה. צילום: שרון רביבו

 

איך בתוך עשור בלבד הפך העסק לכל כך בולט ודומיננטי בנוף הירושלמי?

"בכל מקום בו עבדתי דגלתי באיכות ושירות. כשלקוחות מבינים ששנים ארוכות אחרי שרכשו מוצרים, הם נראים חדשים ונשמרים היטב, הם מצביעים ברגליים וחוזרים למקום הבטוח עבורם. לשמחתי, יש לנו לקוחות מכל רחבי הארץ שסומכים עלינו בעיניים עצומות וכשלקוח אומר לי שכל הבית שלו מרהיטי קיבוץ השלושה, אני מתמלא בגאווה ומבין שהצלחתי ליצור את מה שראיתי בחזוני – משפחה גדולה של לקוחות שזוכה ליחס אישי מהצוות וממני. הם מקבלים ייעוץ מקצועי, והכוונה מדויקת עם הרבה סבלנות. כל אלו בתוספת אמון מלא מובילים לכך שאנו מצליחים לשמור על רף גבוה מאוד. עבורנו הלקוחות לפני הכל זו דרך חיים ולא עוד סלוגן".

מה מייחד את רהיטי קיבוץ השלושה בתלפיות?

״תיאום ציפיות מאוד ברור. עשרות אלפי המשפחות שרוכשות מאיתנו יודעות מראש מה הן עתידות לקבל. הלקוח הוא השותף שלנו. אנו קשובים לו, מתייעצים איתו ומביאים תמיד לאולם התצוגה את העיצובים המרשימים ביותר והדגמים החדישים והטובים ביותר שישביעו את רצונו. יש כאן דואט מוצלח בינינו שמושתת על אמון ודרך ארוכה שאנו עוברים יחד.״

איך זה קורה?

״אנו עומדים בקשר הדוק עם מיטב מעצבי ומעצבות הפנים בישראל וזאת מכיוון שכיום רובם המכריע של האנשים שבונים בית, שוכרים מעצב/ת פנים. החיבור אליהם מסייע לנו להתאים את כלל הפריטים לצרכי הלקוחות. הלקוחות שומעים את דעתנו, אנו את דעתם, ״מיישרים קו״, וזה מקל על הליך המכירה, שכן הלקוח יאתר כאן במהרה את שחיפש ואת מה שמומלץ ע״י גורמי המקצוע שנושמים את הענף ויודעים מה הצבע שהוא צו השעה ומה עתיד להיות הרהיט שיעטר את סלון ביתם.
בנוסףֿ לכל אלו, מדי שנה אנו משקיעים בשיפוץ ושדרוג המקום מכיוון שמדובר באופנה ובאופנה חשוב לייצר התחדשות לעתים קרובות.״

השותפים דוד ואלון. צילום: שרון רביבו

 

אתם אישית בוחרים גם כן את המוצרים?

״בהחלט. כפי שהבנתם, אנו מכבדים מאוד את דעתם של מעצבי הפנים וגורמי המקצוע האחרים, יחד עם זאת בלתי אפשרי להפתיע אותנו, מאחר ובמהלך השנה אנו טסים לכל תערוכות הרהיטים המובחרות באיטליה, גרמניה, פולין וסין, על מנת להיות תמיד מעודכנים ולהביא ללקוחות את העיצובים החדשים ביותר".

הקשר ביניכם ללקוחות הוא באמת משהו יוצא דופן, איך מגיעים לכאלו יחסים?

״התשובה פשוטה, היישום מורכב. לקוח רוצה לדעת שהאנשים שמהם רכש והאמין זמינים עבורו גם לאחר שהליך המכירה הושלם. הידיעה שיש גורם זמין לשמוע על כל בעיה שצצה או דילמה היא בשורה של ממש עבור לקוח. אם יש צורך בהסבר טלפוני לבן/בת הזוג על כך שהספה שנרכשה היא הדגם הנכון ביותר בהתאם לנסיבות, אם יש תקלה כלשהי ואם גם אחרי ההזמנה יש התלבטות, תמיד הלקוח ימצא גורם אכפתי וסבלני מצד משפחת רהיטי קיבוץ השלושה. יתרה מכך, במקרים רבים שאנו מזהים מורכבות, אנו יוצרים קשר עם הלקוח כדי לשמוע על שביעות רצונו. כך מייצרים חווית קנייה.״

ספר לנו קצת על רשת רהיטי קיבוץ השלושה. 

״רשת רהיטי ׳קיבוץ השלושה׳ מונה שבעה סניפים ברחבי ישראל, כשהבידול והיחודיות באים לידי ביטוי בייבוא, הייצור והשיווק שלנו בלבד. כ-90% מהמוצרים שלנו ניתנים להתאמה אישית עפ״י גודל, צבע, גובה ועומק. אצלנו לקוחות מרגישים שנכנסים לחנויות שלנו כאילו נכנסו לנגר פרטי, רפד פרטי, מה שמאפשר להם לתכנן את הרהיט בדיוק לפי רצונם , עיצובם ומידותיהם הרלוונטיות. הכל בהתאמה אישית. מאז הוקם הסניף הראשון ועד היום הקו נשאר זהה – איכות ללא פשרות, שירות ללא תחרות. אלו שני הגורמים שהיו וישארו העוגנים של קיבוץ השלושה, הם נכס צאן ברזל.״

את עדי אישתך הכרת בטרם פתחת את העסק בירושלים. מה תפקידה בעסק?

״עדי, חברתי הטובה ביותר, אישתי היקרה, מובילה את תחום השיווק והיא תוספת כח משמעותית לאלון, לצוות ולי. לעדי יש חדות מדהימה ויכולות יוצאות דופן שהופכות את הפן השיווקי לעוגן איתן עבורנו ובזכות זאת פירות ההצלחה של עשייתה העניפה מגיעים ותודה לאל בשפע. עדי ואני משלימים אחד את השניה. ראייתה הרוחבית ועבודתה מביאים פעמים רבות לקוחות לפתחנו ואני מודה לאל שעדי חלק מרכזי מרהיטי קיבוץ השלושה ומהצלחתה.״

איך המחירים שלכם אל מול הקולגות?

"המחירים שלנו היו ויהיו הכי משתלמים, הם כוללים חדשנות,איכות גבוהה, שירות מעולה ובטחון לשנים ארוכות שבהן המוצרים ייראו חדשים.הקהל שלנו יכול להעיד על כך.דרך אגב, בימים אלו, אנו עושים sale מיוחד עם מחירי סוף שנה, כך שכל מחירי הריהוט כעת במחירים מטורפים. מוזמנים להגיע ולראות".

במבט לאחור, היית משנה את המסלול שהוביל אותך עד ליעד הנוכחי – קיבוץ השלושה?

"לא הייתי משנה דבר. כל מה שקרה וקורה, מתרחש לטובה. לעניות דעתי הייתי צריך לעבור בדיוק את המסלול אותו עברתי כדי להגיע ליעד הנוכחי ובזכותו צברתי ניסיון, תובנות, תודעת שירות ויציבות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן