חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוטב עגבניות? לא מה שחשבתם

חברת התבלינים- תבליני מימון, כבר הוכיחה את כוחה בשוק התבלינים והיא ממציאה את עצמה בכל פעם מחדש. החברה בעלת הייחודיות המשפחתית חוקרת, לומדת ופונה בכל פעם לנתח שוק גדול יותר ולמנעד מוצרים חדשים וורסטילי יותר.

לאחר שמיצבה את עצמה כנמכרת וכמרכזית ביותר, לפני פחות משנה העלתה למדפים א תערובות התיבול המגוונות לשניצל ולאחרונה אף הגדילה ותבליני מימון השיקה סדרת רטבים המיוצרות מעגבניות שרי אדומות וטריות אשר את ההמצאה הישראלית (עגבניות השרי) גידלו במיוחד באי סיציליה שבאיטליה.

התוצאה מורגשת במטבח, מוצר באיכות גבוהה המשדרג את הבישול בבית או בכל מטבח. הרטבים מוכנים לשימוש היישר מהצנצנת וכהרגלם בקודש, בתבליני מימון משתדלים לפנות לקהל רגיש והאלרגי והרוטב הינו ללא גלוטן וללא חומרים משמרים.

צילום: יח"צ תבליני מימון

זה לא סוד שבבית רוב האנשים היו מעדיפים להכין את הרטבים ולא לרכוש לאור ניסיונות העבר וטעמי הלוואי ברטבים. אבל בתבליני מימון כאמור אין חומרים משמרים והטעם ביתי לחלוטין.

תבליני מימון יצאו בסדרה של חמישה רטבים ובטעמים שונים ומותאמים לצרכים השונים במטבח: רוטב עגבניות שרי לפיצה שמשדרג את הפיצה וטעים במיוחד-למי שחשקה נפשו בהכנת בצק ורק רוטב טעים ועסיסי חסר לו.

רוטב עגבניות שרי לפסטה-בכמה דק במטבח יש ארוחה מושלמת וקלילה בתום בישול הפסטה. רוטב עגבניות שרי לשקשוקה משדרג וטעים בטירוף- רק מחממים את הרוטב במחבת, מוסיפים את הביצים ויש לכם שקשוקה מטריפה. רוטב ארביאטה פיקנטי מושלם במיוחד לחובבי העקצוץ על הלשון.

רוטב עגבניות שרי קלאסי- איתו אפשר "לשחק" במטבח לכל צורך ובלי דומיננטיות יתר של טעם כזה או אחר, פשוט בסיס איכותי וטעים לרוטב עגבניות. ואיך אפשר בלי- רוטב עגבניות שרי בזיליקום שבהחלט יכול לבוא לצד כל מאכל. אין ספק שמדובר בטעמים שישדרגו כל מנה במטבח אנחנו התאהבנו.

צילום: יח"צ תבליני מימון

מפגש שמח: מנכ"ל מפגש השייח' העביר לילדי גן צבר סדנה בהכנת סופגניות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן