חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רמות: פעוט ננעל ברכב

ירושלים: פעוט כבן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב. כונני ידידים חילצו אותו בשלום • בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

היום בצהריים התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילד כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב גולדה מאיר בשכונת רמות.

מיכי שעיו, מנהל צוות צפון ירושלים, ומתנדבי סניף ירושלים, דני גריבי, שרגא רוזנטל, שוקי בקר ושלמה ליבוביץ, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו את הפעוט, ללא גרימת כל נזק לרכב.

מיכי מספר: "האב החנה את הרכב בתחנת דלק. הוא יצא ממנו כדי לתדלק את הרכב והוציא את אחד הילדים מתוכו, בעוד הילד הקטן נשאר ברכב המונע. כאשר האב סגר את הדלת היא ננעלה כשהפעוט בתוך הרכב. הייתי בבית ויצאתי מיד עם קבלת הקריאה. דני התחיל בפתיחה וכשראינו שהידית שבורה עברתי לצד השני ובתוך כחצי דקה הדלת כבר היתה פתוחה והילד בידיו של האב.
למרות עשרות ילדים שכבר חילצתי, בכל פעם זה מרגש מחדש ומשמח. האבא הודה לנו וכל מי שהיו סביב מחאו כפיים בהתרגשות".

רפי יוז'וק,  מוקדן מחוז ירושלים, מוסיף: "במענה שגרתי לשיחות עלתה שיחת החירום. שאלתי אם הילד בהכרה, כמה זמן הוא נעול, והרגעתי את האב. הקפדתי שהוא יישאר איתי על הקו דקות ספורות עד להגעת הכוננים. זו לי הפעם הראשונה שאני עונה לשיחת חירום של ילד נעול ברכב והיה לי חשוב לעזור ככל האפשר, לסייע ולעשות את זה כמה שיותר טוב".

בידידים שבים וקוראים להורים שלא להשאיר את הילד ברכב לבדו אף לא לרגע אחד מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

כעת בירושלים: מחאת אהוביה סנדק ז"ל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן